Skocz do zawartości

BMW e60 530 xd WBANY71038CT71716


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Wpisz vin w temat.

Sprawdź historię w ASO, w http://www.bmw-check.com lub podobnej firmie... zanim zaczniesz poważnie o niej myśleć...

 

Rozkodowany Vin poniżej.

VIN WBANY71038CT71716

Prod. Date 2007-11-26

Type code NY71

Type 530XD (EUR)

Series E60 (5 Series)

Body Type LIM

Steering LHD

Engine M57T2

Displacement 3.00

Power 173kw / 235hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Upholstery LEDER DAKOTANATURBRAUN (LCNG)

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S203A 4-wheel drive

S205A Automatic transmission

S261A Side airbags for rear passengers

S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135

S2PAA Wheel bolt retainer

S302A Alarm system

S322A Comfort access

P337A M Sports package

S415A Sun-blind, rear

S416A Roller sun vizor, rear lateral

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S442A Cup holder

S456A Comfort seat with memory

S465A Through-loading system

S494A Seat heating driverpassenger

S4BYA Real Bamboo wood-grain trim, anthracite

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake function

S563A Light package

S5ACA High-beam assistant

S609A Navigation system Professional

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD changer for 6 CDs

S677A HiFi System Professional DSP

S698A Area-Code 2 for DVD

S6FLA USBAudio interface

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete cross-pattern operation

S880A On-board vehicle literature English

S8S8A Country-specific nav. system supply

S8SPA Control unit COP

S993A model year code in VIN

Standard equipment

S1CBA CO2 package

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A co z Xd jest nie tak?

...

 

Zazdrośnicy i teoretycy. Może na jakiś tam torach, na suchym i przy lekkich autach, czyli w teorii - to może w tych idealnych sytuacjach RWD coś tam jest lepsze...

 

Ja po wieloletniej eksploatacji A4 TDI 170KM Avant quattro i A6 2.8i 193KM Avant quattro tylko od lipca 2013 od stycznia 2014 wytrzymałem z 330d RWD Touring.

 

Mocne, 6-cylindrowe diesle z momentem 500+ Nm przy obrotach tylko trochę wyższych niż bieg jałowy zwyczajnie nie nadają się na napęd tylny.

To wieczne machanie ogonem, nieskuteczne starty, wieczne świecenie kontroli trakcji i elektroniczne ograniczanie mocy / momentu... czyli para w gwizdek...

Tego wiecznego braku przyczepności nigdy nie zapomnę..., najgorzej to na mokrym (już w październiku miałem tej 330d RWD po dziurki w...), a jak przyszła zima to ... to szkoda gadać.

Sprzedałem, dołożyłem i kupiłem też 330 Touring ale XD i mam ją do dzisiaj.

 

A żeby nie było, mam też 118d 182KM 410Nm i w 4 cylindrach, mniejszym momencie i niskiej masie, i tu RWD w miarę wystarcza...

Więc jak porządne i duże BMW - to 6-cylindrowe (wiadomo - to "specjalność zakładu"), a jak z dużym momentem to tylko xd.

Jest na zwykłej drodze - bez starania i napinania się - o wiele skuteczniejsze. O wiele. Zwyczajnie i tyle.

Włączam "D" na automacie, i wcale się nie przykładając - daję gazu do podłogi, i mam wszystko w d... i musi być naprawdę porządne auto, żeby odczytać moje numery rej. Hehe.

 

Weryfikuj tą 530xd bo ci czasami odjedzie sprzed nosa, jak się boisz to zatrudnij zawodowców do weryfikacji...

Jeśli będzie w uczciwym stanie, to trudno o lepsze auto w tym budżecie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kupując bmw w "X" trzeba sobie przemyśleć ile razy on w roku jest potrzebny , a potem poczytać o jego plusach i minusach bo tutaj duży by pisać .

Gdybym miał brać coś 4x4 to owszem , Audi w quatro tak , bmw w "X" nie !

Miałem (nie)przyjemność prowadzić kilka razy e46 3.0 xd i dla mnie to nieporozumienie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując bmw w "X" trzeba sobie przemyśleć ile razy on w roku jest potrzebny , a potem poczytać o jego plusach i minusach bo tutaj duży by pisać .

Gdybym miał brać coś 4x4 to owszem , Audi w quatro tak , bmw w "X" nie !

Miałem (nie)przyjemność prowadzić kilka razy e46 3.0 xd i dla mnie to nieporozumienie .

 

człowieku co ty za herezje piszesz ?

jakie minusy ?

co ci takiego przeszkadzało e46 i xdrive ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wyluzujcie, X-Drive może i jest przydatny jak ktoś mieszka gdzieś na południu Polski.

 

Ps. Odnośnie ruszania w deszczu... Radzę zainwestować w odpowiednie opony i gwarantuje ci, że jeśli umiejętnie ruszysz na normalnej drodze! to kontrola trakcji się nie włączy. Mam 525xd 218ps i dzięki temu, że ma xdrive to więcej pali i troche gorzej przyspiesza, prowadzi się lepiej zwłaszcza w jakichś ciasniejszych zakrętach, w zime bajka, ale u mnie tej zimy jest 2tyg max w ciągu roku. Odnosnie wad? W takim E60 mogą występować już kosztowne awarie związane z tym napędem.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie wyluzujcie, X-Drive może i jest przydatny jak ktoś mieszka gdzieś na południu Polski.

 

Ps. Odnośnie ruszania w deszczu... Radzę zainwestować w odpowiednie opony i gwarantuje ci, że jeśli umiejętnie ruszysz na normalnej drodze! to kontrola trakcji się nie włączy. Mam 525xd 218ps i dzięki temu, że ma xdrive to więcej pali i troche gorzej przyspiesza, prowadzi się lepiej zwłaszcza w jakichś ciasniejszych zakrętach, w zime bajka, ale u mnie tej zimy jest 2tyg max w ciągu roku. Odnosnie wad? W takim E60 mogą występować już kosztowne awarie związane z tym napędem.

 

Pzdr

 

to znaczy jakie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odnosnie wad? W takim E60 mogą występować już kosztowne awarie związane z tym napędem.

Pzdr

Zrobiłem w swoim życiu wyłącznie osobówkami około 1,5 mln km.

A jak czytam o kosztownych naprawach napędu quattro i x-drive to już mnie nosi.

Mówię o autach bezwypadkowych, zadbanych, serwisowanych, z przezroczystą historią.

Nie przypominam sobie o jednym groszu wydanym dodatkowo na napęd w A4 quattro, A6 quattro i 330xd.

A to już razem 14 lat z półroczną przerwą na 330d RWD e okresie 2013-07 - 2014-01...

 

Ludzie wyluzujcie, X-Drive może i jest przydatny jak ktoś mieszka gdzieś na południu Polski.

Pzdr

Się uparli, że w śniegu, kiedy ja piszę że przede wszystkim gdy jest wilgotno..., czyli czasowo więcej niż pół roku w roku...

PS: jestem z Wielkopolski...

Ps. Odnośnie ruszania w deszczu... Radzę zainwestować w odpowiednie opony i gwarantuje ci, że jeśli umiejętnie ruszysz na normalnej drodze! to kontrola trakcji się nie włączy.

A ja napisałem tak:

Jest na zwykłej drodze - bez starania i napinania się - o wiele skuteczniejsze. O wiele. Zwyczajnie i tyle.

Włączam "D" na automacie, i wcale się nie przykładając - daję gazu do podłogi, i mam wszystko w d... i musi być naprawdę porządne auto, żeby odczytać moje numery rej. Hehe.

Ps. Odnośnie ruszania w deszczu... Radzę zainwestować w odpowiednie opony i ...

Czy rozumiesz moje słowa?

Żeby po pół roku zdecydować o wymianie 330d RWD na 330XD najpierw próbowałem wielu opon... To były samochody za kupę forsy... żal było mi straty na utracie wartości...

Liczyłem, że błąd przy zakupie 330d RWD uda mi się oponami naprawić - tak mi radzili (źle radzili) znaFcy ...

Więc przez pół roku w 330d RWD testowałem opony letnie:

1. Continental (RSC) 2x 225/45R17 oraz 2x 255/40R17

2. Bridgestone (nie RSC) 2x 225/45R17 oraz 2x 255/40R17

3. Vredestein (nie RSC) 4x 225/45R17

4. Pirelli (nie RSC) rozmiar 4x 225/40R18,

oraz opony zimowe

5. Continental (RSC) 4 x 225/45R17

6. Yokohama (nie RSC) 4 x 225/45R17

Razem 6 kompletów - wszystkie nowe.

Komplety: 2 i 5 sprzedane z 330d RWD.

Komplety: 4 i 6 jeżdżą na teraźniejszym 330XD - mogę zrobić zdjęcia zaraz

Komplety: 1 i 3 mam do tej pory i leżą - mogę zrobić zdjęcia zaraz.

W styczniu 2014 powiedziałem po męsku: dość tej dziecinady, sprzedałem 330d RWD i kupiłem 330XD i do tej pory hula aż miło.

Amen.

 

to znaczy jakie ?

Dobre pytanie, bardzo dobre... :cool2:

 

Nie będę dalej pisał więcej w temacie cywilne mocne 6-cylindrowe BMW diesel XD versus RWD.

Naszą przywarą narodową jest to, że nie umiemy wykorzystać doświadczeń innych.

Miłego weekendu.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kupuje co uważa, M-5tki jeżdzą z RWD i własciciele nie narzekają, no ale jak jeden z drugim ma Xd-eka to złego slowa nie powie, bo przeciez by sobie umniejszył, a ja mam! i jest mi to neutralne, jest bo było, kupiłem auto z XD i sobie jeździ, ale zrozumcie, że nie każdy musi podzielać wasze zdanie, bo wy MACIE to nie znaczy, że jest najlepsze!.

 

Awarie? Nie ma zasady, ale kolejny mol na głowie, zwłaszcza w starym E60!

 

Odnośnie jeszcze tych opon, silnikiem 1,6 102km tez możesz zerwać przyczepność, więc jeśli będzie chciał to zrobić to niezależnie czy będą to nowe opony czy jakieś stare złomy, już sobie wyobrażam jakie życie ma z tobą twoje auto, skoro piłujesz pewnie na momencie od samego dołu, a że Xdrive ci nie zerwie przyczepności tak jak RWD to gaz w podłoge i ogień. :nienie:

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za podpowiedzi. Pojazd został sprawdzony - wymaga bardzo dużego wkładu finansowego. Ogólnie auto zaniedbane przez poprzedniego użytkownika. Mechatronika zaczyna się odzywać, olej cieknie albo ze skrzyni albo z napędu. Kiepsko wykonane naprawy blacharsko - lakiernicze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto tu mówi że xdrive jest najlepszy ?

Czytaj ze zrozumieniem albo daj komuś żeby ktoś ci przeczytał.

 

Xdrive nie jest awaryjny,nic się z nim złego nie dzieje.

Nadal nie otrzymałem info co w nim jest takiego złego, co powoduje żeby skreślić auto.

 

Gdzie napisałem, że Xdrive skresla auto? Czytaj ze zrouzmieniem albo daj komuś żeby ci przeczytał.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że w ogłoszeniu jest napisane że posiada 2 kluczyk, a w rzeczywistości go nie ma :)

Książki serwisowej też nie ma :)))))

W historii serwisowej praktycznie nic nie ma więc wygląda na to, że był naprawiany u Henia w stodole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.