Skocz do zawartości

E46 325CI wymiana wahacza wzdłużnego/piasty/zwrotnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Byłem ostatnio na geometrii po wymianie amortyzatorów i sprężyn z tyłu i wystąpił problem. :shock: Mianowicie nie można ustawić prawego koła ponieważ maksymalne schowanie koła jest na pograniczu skali w ustawieniach przyrządu do tego przeznaczonego. Przód koła z tyłu jest za bardzo na zewnątrz a na tych śrubach pod progiem już nie ma możliwości go schować. Gość który to robił mówił że pewnie było uderzenie i został skrzywiony wahacz/piasta/(jak zwał tak zwał) i trzeba wymienić.

Moje pytanie takie: Jest możliwe skrzywienie tego? Szukać przyczyny gdzieś indziej? Co trzeba wymienić jeśli kupię inny wahacz, jakie tuleje?

Proszę o podpowiedzi bo nie chce na darmo wymieniać wszystkiego gdzie w lecie były wymieniane tuleje i łożyska.

Opublikowano

Wahacz skrzywiony? Bardzo ciężko, wydaje mi sie że po kolizji bardziej mogło przeciągnąć kołyskę, wszystko zależy gdzie auto oberwało.

Na początek może spróbuj na innej geometrii i zobacz czy wersja sie powtórzy.

Opublikowano
Geometria była robiona starym sposobem z laserem i nową maszyną hunter, na obu nie dało się zrobić prawego tyłu, wychodziło prawie poza skale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.