Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukalem na naszym forum informacji w sprawie mojego problemu.

 

a wiec moj szwagier jezdzi e 61 535d 2005 ktora seryjnie nie miala zderzakow mpak, poprzedni wlasciciel przelozyl cale auto na wersjie poliftowa i zamontowal mpakiet zewnetrzny a takze zdemontowal hak holowniczy co by ladnie wygladala.I tu jest problem pogrzebany poniewaz auto mialo 3 tyg temu naprawiana skrzynie biegow i teraz auto wyswietla blad na skrzyni ktory dotyczy haku holowniczego,panowie w pl naprawiajac skrzynie wgrali nowy program etc i wszystko dzialalo ladnie do mometu kiedy zaczely falowac obroty ponizej 2000tys i przy wolnej jezdzie.rozmawialem z mechanikiem od skrzyni i powiedzial mi ze problem lezy wlasnie w tym iz skrzynia widzi hak ktorego nie ma i dlatego faluja obroty.teraz prosba pytanie do was czy wiecie jak mi pomoc?

 

za kazda podpowiedz bede wdzieczny a i skrzynka piwa sie znajdzie

 

ps.mieszkamy poza terytorium polski dlatego szukam pomocy tutaj

Opublikowano
Falowanie obrotów przy stałej prędkości raczej jest objawem walniętego konwertera jeśli niebył wymieniony razem po remoncie skrzyni ,hak raczej niema nic do tego chociaż mogę sie mylić.
Opublikowano
skrzynia oraz konwerter byla poddana regeneracji, w pamieci komputera asb znajduje sie blad haku holowniczego po opisie
Opublikowano

Podaj konkretny kod bledu zapisanego w pamięci skrzyni.

 

Moim zdaniem nieumiejetnie przeprowadzono naprawe skoro obroty falują.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.