Skocz do zawartości

E91 330xi odczucia z jazdy po 320d


przemu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

przesiadlem sie wlasnie z E91 320d automat na E91 330xi automat i mam nastepujace uczucia z jazdy:

- samochod wydaje sie ciezki

- start z miejsca jest bardzo powolny

 

Teraz troche wiecej szczegolow:

- szczegolnie czuc to przy starcie z miejsca. Przyzwyczajony jestem, ze lekko naciskam gaz i samochod jezdzie - tutaj stoje w miejscu. Dodatkowo poprzedni skrecal lekko, tutaj jakby tak ciezko, jakbym mial samochod napakowany olowiem :)

- to jest dziwne, poniewaz lekkie wcisniecie gazu (j.w.) nie powoduje nic, jak wcisne mocniej, to na 1 rusza baardzo powoli, jak tylko zapnie 2 to musze odejmowac gazu, bo juz jedzie za szybko, tzn. szybciej niz chcialem pojechac przy ruszaniu

 

Pytanie, czy to tylko brak przyzywczajenia? Kwestia ciezszego silnika i napedu 4x4? Czy cos jest nie tak? Moze ktos w swoim zyciu przesiadl sie juz z dokladnie tych silnikow i moglby cos wiecej powiedziec?

 

Z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesiadłem się z e46 320d 150 KM na e61 530xi 258 KM i nie miałem takich odczuć. (podobno napęd 4x4 zabiera w odczuciu około 25% mocy w stosunku do ośki). Pamiętaj, że przesiadłeś się z silnika z turbo na silnik wolnossący. Trzeba się przyzwyczaić. 330xi musi być szybsze, tylko odczucia z jazdy są zupełnie inne, auto jedzie jak wejdzie na obroty, diesel ciągnie szybciej z dołu. Benzynkę trzeba trochę przypiłować w kierunku czerwonego pola.

 

Druga opcja jest taka, że masz popsute auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Pewnie w asb już był lekki szlam czy mylę się? jaki masz przebieg?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xdrive dużo zabiera mocy, jego reakcja jest sporo wolniejsza niż np. takiego Quattro.

 

Miałem to samo jak przesiadłem się z E90 po chipie na 220 koni (klekot N47) na X1 po chipie 260 koni (N47 biturbo) z X-drive. X1 start ma fatalny w porównaniu do E90, ale jak już wejdzie na obroty to zamienia się w pocisk.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.