Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=86&t=191023

 

 

Witam. Mam problem ze swoim BMW X E83 rok 2005 silnik 2.0. Problem polega na tym że ubywa mi płynu chłodzącego. Po dłuższej trasie np. przejechaniu 200 km zapala mi się kontrolka płynu i murze dolać około 1 litra płynu.Jak nie robię dłuższych tras to dolewam raz na dwa tygodnie. Wymieniłem pompę wody bo były zacieki ale i to nie pomogło. Sprawdziłem wszystkie przewody, chłodnice i brak wycieku. Uszczelka pod głowica też jest ok. Ktoś doradził mi że z przodu silnika jest jakaś chodniczka spalin. Może ona być w środku uszkodzona w środku i ucieka płyn do spalin. Proszę o poradę.

Opublikowano

Witaj,

 

Tak może to być chłodnica spalin. Ale wtedy kopcił by ci na biało. Żeby ją sprawdzić jest trochę zachodu i lepiej to dać mechanikowi. Trzeba by ją było wymontować, niektóre otwory zaślepić, zanurzyć w wodzie i sprawdzać czy jak się w nią dmucha powietrzem z kompresora to czy lecą bańki czy nie. Przerabiałem ten temat w E46...jak ci nie kopci na biało to nawet na to nie patrz.

 

U siebie szukałem strasznie długo. W końcu okazało się, że jeden z oringów był nie szczelny i puszczał od czasu do czasu po kropelce. Wyciek był ciężki do wychwycenia bo woda na rozgrzanym silniku od razu odparowywała. Chodzi o oring na rurze która wychodzi bezpośrednio z termostatu w prawą stronę....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.