Skocz do zawartości

[e61] kompresor nivo nie chodzi


lolo0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na wstępie chciałbym się gorąco przywitać i z góry podziękować za pomoc:) Pacjent to nowo nabyte e61 LCI dla żony.

Od momentu gdy zakupiłem auto świecił się błąd odnośnie poziomowania, ale auto stało w normalnej pozycji. Po diagnozie komputerowej okazało się, że jest błąd zaworków. Od znajomego dostałem kompresor z demontażu, więc mówię podmieniamy... I tu się zaczyna problem. Kompresor nie chodzi - choć jest sprawny.

W bagażniku brak było przekaźnika, zdobyłem taki, choć widać, że była tam kiedyś woda(ponoć nie jestem pierwszy). Macie jakieś pomysły jak wystartować ten kompresor, bo na razie auto stoi :/ Dodam tylko, że nie podoba mi się to, że w przekaźniku jest 5 stopek, a w kostce idą tylko 4 kable, czy to normalne? Czy jest możliwość jakoś ręcznie napompować tył, żeby zawieźć auto do mechanika nie na "glebie"

 

Pozdrawiam, Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo przy poprzedniej po zakupie. Ponoć zawsze jak jest woda idzie przekaźnik w bagażniku- sam kompresor nie zawsze więc zacznij od przekaźnika. U mnie się skończyło na wymianie jednego i drugiego obydwie używki na allegro i dało radę przez kolejne 80 tyś km. Później sprzedałem auto. Koszt tej zabawy to u mnie było 700 zł z robotą- niektórzy chcieli od 2 tyś wzwyż.

P.S. Ja swoim autem zrobiłem 400km jak tył leżał i nic mu nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.