Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

szukałem w google i nie znalazłem nawet podobnego tematu, który poruszyłby problem krokowca i hamulca. Od jakiegoś czasu przy ruszaniu pomiędzy 1.5-2tys obrotów auto zawiesza się, tak jakby coś je blokowało/hamowało i jest syk podobny do tego jak się naciska/pompuje hamulec. Dzisiaj przypadkiem na postoju na wolnych obrotach zacząłem wciskać sobie hamulec i nagle zapaliła się kontrolka trakcji i check. Wywaliło błąd krokowca 211. Skasowałem błąd i za chwilę zrobiłem test jeszcze raz, obserwując dodatkowo wartość air mass flow w INPIE. Normalnie wartość na postoju wynosi u mnie około 8. Z każdym kolejnym naciśnięciem hamulca ta wartość zaczęła gwałtownie spadać, aż w pewnym momencie kontrolka trakcji i check i ponownie błąd 211. Totalnie nic z tego nie rozumiem? Nawet nie wiem jaki może to mieć ze sobą związek?

 

Zaznaczam, że nie mam problemów z falowaniem obrotów, gaśnięciem silnika czy czymkolwiek innym co mogłoby wskazywać na silnik krokowy :shock:

 

Ogólnie we wrześniu auto było u mechanika i zostało wymieniane sporo rzeczy. W tym czujniki, klocki i tarcze oraz płyn hamulcowy. Zasadniczo jakiś czas później zaczęły się dziać te problemy na tych obrotach, ale nie łączyłem tego zupełnie z tą naprawą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.