Skocz do zawartości

BMW E46 1.8Ci - wydobywająca się para i temperatura silnika


krol_u

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy odnośnie diagnozy lub działań jakie mogę zrobić przy usterce w mojej E46 .

 

Auto jest po kolizji, ściągnięte z Niemiec, dokładna historia i szkoda nieznana, jednak w skrócie -> silnik 1.8Ci czyli 1.9 [118km] w samochodzie uszkodzony był delikatnie przód, z części mechanicznych połamany był termostat oraz wiatrak który wymieniłem, po odpaleniu auto pracuje ładnie jednak po 15 minutach w koło termostatu wydobywa się para a wskazówka temperatury na zegarach zaczyna przekraczać 90'.

 

Co mogę zrobić, co może być przyczyna, co proponujecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wentylator uruchamia się wtedy? Włącz klimę i zobacz czy rusza wentylator.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylator nie włącza się, jednak przy zakupie był sprawdzany wiec na 100% powinien być sprawny... :/ Druga rzecz, powiedzcie mi czy przy wymianie termostatu powinienem go przy założeniu jakoś uszczelnić ? Płyn w chłodnicy cały czas jest nawet po kolizji utrzymywał się jedynie troszkę dolalem w celu uzupełnienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak wentylator nie dziala to do sprawdzenia modul wentylatora. Nie bylo pod termostatem metalowej uszczelki? W 2.0d jest, mogles dla pewnosci dac sylikon wysokotemperaturowy, jak cieknie spod niego to masz nieszczelny uklad, zapowietrza sie i przegrzewa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było żadnej uszczelki ... :\ Cieknąć, nie cieknie, po prostu gdy auto zagrzeje się do 90' i rośnie, zaczyna w koło termostatu wydobywać się para. Dziwi mnie ze wiatrak nie włącza się i przegrzewa się, części które zostały wstawione były sprawdzane i oryginalne... Powiedzcie mi może jak poprawnie odpowietrzyć układ to spróbuje jeszcze raz waszą metoda, a co do wiatraka, jak można sprawdzić jego działanie jeszcze raz samemu w domowych warunkach ? Może to kwestia jakiegoś bezpiecznika, a może trzeba autem przejechać chociaż kawalek żeby załączył ? Jak to wyglada, co robić ???

 

Jeszcze raz dołączam link z filmem jak to u mnie wyglada i jakie są efekty i problem z silnikiem

https://youtu.be/9OJP7bl2MOY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak po wlaczeniu klimy nie uruchamia sie wentylator to uszkodzony jest jego modul, bo bezpieczniki chyba sprawdziles?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.