Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

czy możecie mnie droczy forumowicze uświadomić, który lepszy silnik do modów ? z wersji 272km z żeliwnym bloku czy 286km na aluminiowym ? Prosiłbym aby swoją wypowiedź poprzeć argumentami ;) dzięki wielkie !!

Opublikowano
Poza ceną zakupu i miejscem montażu filtra dpf LCI pod każdym względem jest lepsze od 276 KM. Wtryski, turbo, tłumik (przelotowy w LCI) itd., itp. W LCI samym programem osiągniesz tyle, że w preFL musisz już dokonywać zmian mechanicznych czyli stage1.
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.