Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

cześć

 

mam pytanie odnośnie wlotów powietrza w e60 po lift sedan.

 

Miałem niestety ostatnio małą kolizję i połamał mi się przedni zderzak. Stwierdziłem że jak mam wymieniać to wstawię sobie m-pakiet na przód....

Wszystko układało się prawie po mojej myśli... Odebrałem samochód, przyjechałem do domu i okazało się że nie było wstawionych wlotów powietrza do chłodzenia tarcz..

 

Kupiłem więc sobie te wloty oddzielnie i chciałem je zamontować - kupiłem takie - do m-pakietu oryginalne:

 

http://www.getem.pl/zdjecia/4664.jpg

 

 

według kształtu powinny pasować w zderzak co się zgadza -

 

 

wlot.jpg

 

Ale niestety zostały tam wloty które są fabryczne, pomyślałem że nie ma problemu, wymontuje stare i wstawię nowe, ale...

Jak widać na zdjęciach te wloty które mam oryginalnie są zaślepiane, i tam są małe siłowniki, które zamykają te wloty lub otwierają (nie mam pojęcia kiedy się otwierają/zamykają bo wątpię żebym miał mierzoną temperaturę tarcz)

 

Wygląda to tak - na wyłączonym silniku:

 

 

wlot_otwarty.jpg

 

 

Jak włączę silnik, wlot na tarcze od razu się zamyka:

 

 

wlot_zamkniety.jpg

 

 

a tak wygląda mechanizm który to robi:

 

 

silownik.jpg

 

Moje pytania są takie:

Jeżeli montowaliście m-pakiet co zrobiliście z wlotami powietrza ? Czy też u Was były takie zaślepiane wloty, które się otwierają lub zamykają ?

Wymontować to zupełnie i wstawić te przelotowe od m-pakietu nie zaślepiane ?

 

Z drugiej strony szkoda wyrzucać taki mechanizm, bo skoro jest to pewnie jest po coś ;)

 

Na pewno coś z tym muszę zrobić bo są dziury więc śnieg, błoto i inne zanieczyszczenia wlatują mi tamtędy pod silnik, a od dołu jest przecież osłona na której wszystko zostaje.

 

dzięki za pomoc ;)

pozdrawiam.

Edytowane przez Zechs_Merquize
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałe ten sam dylemat jak montowałem Mpakiet i wkońcu zdemontowałem te siłowniki i zaślepiłem podciśnienie .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Źeby wszystko grało - po zdemontowaniu klap potrzeba zakodować do auta Mpakiet $715 i wtedy pompa abs nie będzie wysyłać sygnałów do klap .

Tutaj masz temat z tymi klapami

viewtopic.php?f=73&t=296785

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.