Skocz do zawartości

E46 330xi dziwne wibracje karoserii oraz silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, odrazu przejdę do sedna tematu. W ostatnią sobotę jadę autostradą 140km/h i zaczynam wyprzedać jakieś tam auto, patrzę w lusterko ktoś się do mnie szybko zbliża no więc ja gaz w dechę na piątce przy 140km/h auto wyrywa do przodu i tu nagle jakięs dziwne wibracje czuć na karoserii pod pedałem gazu tak jakby szły z silnika. No ale jadę dalej już z prędkością 130km/h i nic się nie dzieje. Po przyjeżdzie do domu stojąc pod garażem mówię depnę jej na gaz i tu znowu niespodzianka, silnik po zejściu z max obrotów do około 3 tyś wydaje dzwięk coś w rodzaju trrr, po czym kończy się to po zejściu do 2 tyś obrotów. I teraz moje pytanie do Was czy to oznaka kończącego się koła dwumasowego, czy coś innego. Jak sądzicie? Dodam że auto ma na liczniku zrobionych 200001tyś, przebieg oryginalny. Proszę o podpowiedzi gdyż chciałbym i muszę się tym jak najszybciej zając. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź podporę wału albo podpory, nie wiem ile jest w Twojej wersji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Hmm, podporę wału raczej wykluczam ze względu na to że o tyle o ile w trakcie jazdy czuć te wibracje przy prędkości powyżej 140km/h to te same wibrację czuć również ale nie w tak dużym stopniu a bardziej słychać stojąc np na parkingu dodając gazu a przecież wał wtedy się nie porusza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.