Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnim czasem mam problem z falowaniem obrotow. Sprawdziłem na INPIE jak pracuja sondy i mnie to niepokoi,gdy auto jest nie rozgrzane w pelni do 90stc to jedna sonda faluje a druga ma stałe jakby napiecie,na rozgrzanym silniku obie sondy maja napiecie 0.58-0.50 czy to swiadzy o padnietych sondach ? na filmiku praca sond na pb, na lpg sondy wygladaja jakby mialy ciagle stałe i w granicach 0.70

 

https://www.youtube.com/watch?v=hTZPxr17zIc&feature=youtu.be

Opublikowano
Jesli masz silnim m43 1895cm to wszystkk w normie. Jest tu jedna sonda regulacyjna, a druga to za katalizatorem, moniturująca. Pdoblem bylby jak drug tez by sie szybko zmieniała.
Opublikowano
Na filmiku sonda u Ciebie nie pracuje wogóle, ma 0,44v, pewnie jeszcze jest nie zagrzana. Po zagrzaniu powinno pokazykac ok 0,6v, zmkeniac sie tez troche ale powoli
Opublikowano

Przed katalizatorem caly czas ma pracowac a nie czasem. Jak stoinw miejscu to jest niesprawna.

Nie masz błędów mieszanki? 125,171?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.