Skocz do zawartości

M Double Spoke 350 na zimę

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanko,

planuję na lato większe felgi i chciałbym obecne letnie M Double Spoke 350 użyć jako zimówki, bo ładniejsze od tych co teraz mam w zimówkach :)

Czy te felgi nadają się na zimę? Nie znam się na stopach aluminium za bardzo.

Droga sprawa to szerokość felg. W tej chwili jeżdżę w lato w konfiguracji 245/45/R18+275/40/R18 (jak dobrze pamiętam przód szerokość to 8, a tył 8.5 czy 9). W zimówkach mam wszystkie 245/45/R18. Czy przy ewentualnej przekładce także mam stosować konfigurację 245/275? Zazwyczaj na zimę stosuje się węższe opony...może zatem lepiej zostać przy obecnych felgach zimowych?

Opublikowano
Ja używam tych felg jako zimowy zestaw kół, i świetnie wyglądają po 3ch zimach, nawet lepiej niż letnie 19", które są trochę porysowane.
Opublikowano
  • Autor
Jakie szerokości opon masz na zimę?
Opublikowano

trochę dziwne pytanie kolego zadajesz... skoro nadają się na lato, to dlaczego miałyby się nie nadać na zimę - oczywiście, że się nadają!

ja śmigam na takowych 4x8" et30 z dystansami i oponami 245/40 /chyba/ i nie narzekam :)

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/20160428_123537.jpg?t=1480192370

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
  • Autor

Może za miękkie, za kruche czy coś i łatwiej uszkodzić na krawężniku, o który łatwiej uderzyć/zahaczyć jak mnie widoczny :-) Stąd i moje pytanie.

Z drugiej strony ja widzę, jak mocno przyglebiłeś swojego na zimę to jestem pewien, że u Ciebie problemu takiego nie zauważasz :-)

Ale rozumiem, że na tył lepiej zejść z 275 na 245?

Opublikowano

Tak, załóż na zimę standard 245 - jest OK.

Felgi nadają się - najważniejsza zasada, to nie stosować na zimę alusów z elementami polerowanymi - tam sól im daje radę bardzo szybko. Standardowe malowane (szczególnie ori) są zabezpieczone i przystosowane na zimę.