Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam problem , mianowicie moje e46 stało z wyciągniętymi wtryskami ok 5tyg. wtryski pojechały na regenerację ja międzyczasie miałem kolizję drogową i stan zdrowia nie pozwalał mi złożyć auta...

włożyłem wtryski chcę odpowietrzyć układ paliwowy i pompa CR nie daje paliwa... podpinam inpe i brak komunikacji z silnikiem ? WTF?? Na zegarach swieci się czerwona kontrolka ręcznego, pomaranczowa kontrola trakcji i wskaźnik temp silnika wychyla się na maxymalną pozycję. Dodam iż przed demontażem auto paliło na dotyk, nie było żadnego problemu z komunikacją ECU... ktos ma jakies pomysly??

Opublikowano

układ paliwowy akurat nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku.

 

problem tkwi [ tak sądzę ] w braku napięcia w ECU po zapłonie, wszystkie bezpieczniki sprawne więc idąc po kablach doszedłem do przekaźnika

 

http://i.imgur.com/JfghXga.jpg

http://i.imgur.com/CRxKE3Q.png

http://i.imgur.com/Zyk16dJ.png

 

do którego dochodzi napięcie z aku, po zapłonie cewka też dostaje napięcie lecz nie puszcza napięcia dalej, które powinno iść do ECU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.