Skocz do zawartości

E36 318TI, 96r. Wymiana M44 IS na M42 IS. Jakie problemy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zajechałem panewke w 318TI, 96 rok. Silnik M44. Mam w miare blisko możliwość sprawdzenia i kupienia silnika 1.8 IS M42 (z coupe). Szukałem jakie bedą z tym problemy na forum, ale wiekszość ludzi zmienia M42 na M44. A ja chce wiedzieć jakie będą komplikacje przy zmianie z M44 na M42.

Oczywiście chciałbym cały osprzęt zostawić z M44 (stare kolektory, doloty, szańby, przypływke itd). Czyli rozbieram silnik do "goła" razem z pokrywą zaworów i wchodze gołym słupkiem z M42. Na co się nastawić?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie podejdzie taka zmiana wieć nie kombinuj

Silnik zmieniony, bez większych problemów, odpalił na strzał.

Wszystkie szańby z M44 podeszły pod M42.

Z czujnikami również nie bylo problemów.

Króciec, który jest w M44 z tyłu na głowicy, w M42 zastąpiony jest dwoma mniejszymi na głównej magistrali.

Czas operacyjny 1 dzień w 1.5 osoby.

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Temat do zamknięcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.