Skocz do zawartości

E36 1.8 lpg czy warto m40b18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam byc moze nie ten dzial lecz z gory przepraszam szukalem i nie moglem znalesc innego. Mam do kupna e36 w ponoc zadbanym stanie za cene 3800. W aucie jak mowi sprzedawca jest jedynie mala dziurka na koncu progu a tak poza tym nie ma rdzy nadkola itd ok. BMW chodzi normalnie na gazie i benzynie. Sprzedwca mowi ze nie ma bialego gluta pod korkiem Z tego co do roboty to obc nie dziala po 2 tyg stania ? Drogie to jest? Zbieznosc do roboty tlumik troche pierdzi ubylo 200 ml plynu chlodnicy mowi ze to moze byc przez to ze zima? Glowica jest do roboty? w plynie chlodniczym rosolu nie ma i ostatnia rzecz popekaly oslony od amoroww sensie gumy ale nic nie cieknie.Wirnik wtmieniony. Gaz firmy Stag200-4 parowniki tomasetto. Powiedzcie mi czy to groszowe sprawy? . Slyszalem ze w tych silnikach walek rozrzadu lubi sie wycierac? Dzieki za opinie i sory za lekki chaos. pZDR
Opublikowano
obc nie jest Ci do niczego potrzebne, pewnie i tak jest to uboższa wersja. Ubytki płynu mogą być spowodowane wyciekiem lub uszczelką pod głowicą. Łatwe do diagnozy dla kogoś kto kuma temat
Opublikowano

uszczelka pod głowicą to koszt około 1000zł. Awaria uszczelki może objawiać się na różne sposoby- przenikanie płynu do oleju lub odwrotnie, kopcenie, gotowanie cieczy chłodzącej, straty mocy, nierówna praca silnika itd. Jednak w przypadku laika łatwo się pomylić. Najpewniejszym sposobem na sprawdzenie uszczelki jest test CO2.

PS. Masło pod korkiem to nie żaden objaw awarii silnika tylko błędny stereotyp powielany od lat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.