Skocz do zawartości

320d nastawnik turbiny?


twardy3100

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wyskakuje mi błąd 4191 (błąd regulacji ciśnienia doładowania). Mam elektryczny nastawnik. Po jego rozkręceniu mechanicznie wydaje się ok, po przekręceniu zapłonu dźwignia zmienia swoją pozycję w drugie skrajne położenie. Ktoś w innym temacie pisał, ze po przekręceniu zapłonu nastawnik powinien przejsc w drugie skrajne położenie i nastepnie wrócic do wczesniejszego położenia. Czy powinien on pozostac w drugiej pozycji po przekreceniu zapłonu czy tez powinien wrócić w to wcześniejsze położenie? Moze ma ktoś możliwość sprawdzenia u siebie jak to się zachowuje. Dodam, że auto nie ma tyle mocy co powinno, a wcześniej często się turbo (lub nastawnik) przycinało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że mam podobny problem z nastawnikiem od zmiennej geometrii. Byłem na diagnostyce i na 3 biegu od 1000 obrotów, but w podłogę i auto ledwo szło bo włączył się tryb awaryjny. Czasem przy wyprzedzaniu mam objawy takie, że czuję, że nie idzie i dopiero po zdjęciu nogi z gazu i wciśnięciu jej ponownie czuję, że auto przyspiesza. Na parametrach live data turbo za mocno dmuchało i ECU chce to wyregulować. Przepływomierz wymieniłem ostatnio i pokazywał dobre pomiary. Dowiedziałem się, że muszę naprawić ten nastawnik bądź sterownik. Może też to musisz zrobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.