Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wyskakuje mi błąd 4191 (błąd regulacji ciśnienia doładowania). Mam elektryczny nastawnik. Po jego rozkręceniu mechanicznie wydaje się ok, po przekręceniu zapłonu dźwignia zmienia swoją pozycję w drugie skrajne położenie. Ktoś w innym temacie pisał, ze po przekręceniu zapłonu nastawnik powinien przejsc w drugie skrajne położenie i nastepnie wrócic do wczesniejszego położenia. Czy powinien on pozostac w drugiej pozycji po przekreceniu zapłonu czy tez powinien wrócić w to wcześniejsze położenie? Moze ma ktoś możliwość sprawdzenia u siebie jak to się zachowuje. Dodam, że auto nie ma tyle mocy co powinno, a wcześniej często się turbo (lub nastawnik) przycinało.

Opublikowano
Myślę, że mam podobny problem z nastawnikiem od zmiennej geometrii. Byłem na diagnostyce i na 3 biegu od 1000 obrotów, but w podłogę i auto ledwo szło bo włączył się tryb awaryjny. Czasem przy wyprzedzaniu mam objawy takie, że czuję, że nie idzie i dopiero po zdjęciu nogi z gazu i wciśnięciu jej ponownie czuję, że auto przyspiesza. Na parametrach live data turbo za mocno dmuchało i ECU chce to wyregulować. Przepływomierz wymieniłem ostatnio i pokazywał dobre pomiary. Dowiedziałem się, że muszę naprawić ten nastawnik bądź sterownik. Może też to musisz zrobić.
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.