Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz z którego roku jest nowa wiązka.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Hip hip? HURA HURA HURA!!!

 

Udało sie :].

 

3 nowe wiazki

2 nowe kompy

2 nowe czujniki połozenia wału

nowa cewka..

 

Auto odpaliło.. i chodzi jak ostatni Mohikanin po łepsadole..

Co było??

 

Podziele sie..nie będe ch*j..

 

gruby czarny przewód to masa na cewke

zielony przewód to plus na cewke

brazowy i brazowo pomaranczowy przykrecamy do nadwozia..

 

W listwie pod kolektorem patrzac od czoła pojazdu(chłodnicy) pierw wpinamy impulsator..a od strony szyby wpisamy czujnik polozenia walu

- kostki sa takie same.

 

I było by tyle..

 

Co się nacierpiałem, co naprzeżywałem..nawkurwiałem to moje.. ale warto było jak zawsze..:).

 

Pozdro i dzieki Piotrze za cierpliwość i chęc pomocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli w schematach kolory są dobrze opisane :D

Pozdro.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam koledzy podlocze sie do tematu mam ten sam problem z moja e34 brak iskry i brak bezyny . tylko ja robilem wsap z m20b25 na m20b27 eta z e30 . nowa cewka nowy czujnik polożenia walu . koszty rosna a bawarka nie pali pomożecie ? :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.