Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z parownikiem, który w większości przypadków jest zimny. Wąż wchodzący do parownika jest ciepły(chociaż wydaje mi się, że nie aż tak ciepły jak pozostałe), ten wychodzący zimniejszy. Prosiłbym o sprawdzenie, czy podłączenie u mnie jest prawidłowe. Raz na milion zdarzyło się, że Parownik był gorący jak nalezy. Instalacja PRINS, reduktor VSI, Załączam zdjęcia.

Pozdrawiam, serdecznie.

 

https://zapodaj.net/3801526bce379.jpg.html

https://zapodaj.net/38ea4a77e3238.jpg.html

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. Rozkminiłem, że parownik mam podpięty szeregowo na weżu dochodzącym do chłodnicy oleju skrzyni biegów. Z tego co sie dowiedziałem, to jest na tej chłodnicy zamontowany jakiś termostat.

Teraz pytanie za milion, ktoś wie jak działa ten termostat? Bo wg mnie jesli obiego w termostatcie jest zamknięty (np rano po odpaleniu), to przez parownik nie płynie ciecz, ponieważ termostat blokuje.

 

Wychodzi na to, że mam źle podpięty reduktor.

 

Niech mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witaj

Wąż powinieneś mieć podłączony na wyjściu z nagrzewnicy z tyłu silnika, bardzo trudne dojście i gazownicy idą na łatwiznę.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.