Skocz do zawartości

SWAPowane 328 bez klimy, podłączenie elektrozaworu nagrzew.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może ktoś podesłać zdjęcie albo wytłumaczyć jak powinien być podłączony elektrozawór nagrzewnicy? Chodzi mi o zawór z dwoma króćcami, bez klimy.

u mnie podłączone jest w ten sposób, patrząc pod maską:

zasilanie nagrzewnicy (czyli przewód idący z bloku silnika) podłączony jest bezpośrednio do lewego króćca nagrzewnicy.

z prawego króćca nagrzewnicy idzie przewód do górnego króćca w elektrozaworze

z dolnego króćca w elektrozaworze idzie wąż powrotny podłączony po prawej stronie na dole chłodnicy.

może ktoś potwierdzić lub skorygować?

z góry dzięki

pozdro

Opublikowano
patrząc pod maską:

zasilanie nagrzewnicy (czyli przewód idący z bloku silnika) podłączony jest bezpośrednio do lewego króćca nagrzewnicy.

z prawego króćca nagrzewnicy idzie przewód do górnego króćca w elektrozaworze

z dolnego króćca w elektrozaworze idzie wąż powrotny podłączony po prawej stronie na dole chłodnicy.

może ktoś potwierdzić lub skorygować?

pozdro

 

Jeśli patrząc od przodu to wszystko masz podłączone dobrze bo ostatnio to przerabiałem (też mam swapa 328i i nie mam klimy)

Podłączone dobrze ale 2 szczegóły w tym co napisałeś - zasilanie nagrzewnicy to jest prawy króciec nagrzewnicy - tam co idzie wąż z elektrozaworu. Lewy króciec idzie nie do bloku silnika tylko do głowicy i to jest powrót z nagrzewnicy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.