Skocz do zawartości

wydech Alpina e60 545i


chudye-91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakupiłem niedawno kolejną perełkę e60 545i wszystko fajnie tylko autko nie brzmi, w ogóle nie słychać tego V8 chciałbym to poprawić. Znalazłem na alledrogo taki wydech http://allegro.pl/wydech-uklad-wydechowy-bmw-alpina-b5-e60-545i-550i-i5322455764.html moje pytanie brzmi czy da się to założyć do mojej buni. Dźwięk!!! myślę ze będzie lepiej. Dzięki za każdą podpowiedz :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasowac bedzie napewno :wink: do tego mozna wywalic kata i zrobic x-pipe wtedy napewno bedzie poprawa :D

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja 550i miała wypatroszonego lewego kata, chodzila bardzo jadowicie, nie lubię jak cos w aucie jest nie fabryczne i wymenilem kata na kompletny. Teraz auto ledwie bzyczy, najgorzej wydane 1000 zl w moim życiu. Jak chcesz poprawic brzmienie to wywal katy i zostaw resztę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szatann katalizator z 750i pasował bez problemu? Szkoda, że po jego montażu auto przestało brzmieć. To chyba norma dla modeli E60 z silnikami V8, że na oryginalnym wydechu niewiele co słychać. Będziesz wyrzucać katalizatory? Może lepiej zmienić tłumik końcowy, a resztę wydechu zostawić w oryginale.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katów na pewno nie będę wywalał, zacząłem myśleć nad tłumikiem końcowym znalazłem taką firmę http://mgmotorsport.pl/galleries/gallery?id=295 posiadają w ofercie końcowy podobno ma poprawić brzmienie V8 za około 1500 + mój montaż. Zna morze ktoś tą firmę. Moim skromnym zdaniem taki cały wydech wydaje się lepszym rozwiązaniem. Doradzicie coś Koledzy.

pozdrawiam.

:cool2: 545i :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizatory w 750 , 650 , 550i są te same.

Moim zdaniem szkoda wydawać kasę na przerabianie fabryki, brzmi za delikatnie jak na v8 to prawda ale i tak pięknie gra w porównaniu z 90% innych silników.

Wydasz kase a efekt i tak nie wiesz jaki będzie, przy odsprzedaży tuning w tym aucie raczej nie bedzie plusem wg mnie. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szatann masz na myśli wersje z kompresorem (S55, SL55, CL55)? Kiedyś marzył mi się taki samochód. V8 + kompresor brzmi niesamowicie.

 

Katów na pewno nie będę wywalał, zacząłem myśleć nad tłumikiem końcowym znalazłem taką firmę http://mgmotorsport.pl/galleries/gallery?id=295 posiadają w ofercie końcowy podobno ma poprawić brzmienie V8 za około 1500 + mój montaż. Zna morze ktoś tą firmę. Moim skromnym zdaniem taki cały wydech wydaje się lepszym rozwiązaniem. Doradzicie coś Koledzy.

pozdrawiam.

 

MG motorsport to firma znana. Robi porządne wydechy i ma wiele ciekawych projektów w porfolio (np. do Ferrari). Na youtube poszukaj pod frazą "MG motorsport BMW". Możesz posłuchać jak brzmią wydechy BMW z silnikami V8. Wydech w 545i (540i oraz 550i pewnie podobnie) składa się z katalizatorów, tłumika wstępnego, tłumika środkowego oraz tłumika końcowego. Moim zdaniem 1500zł za porządnie zrobiony tłumik końcowy to przystępna cena. Pytanie czy wymiana samego końcowego wystarczy aby wykrzesać mocny dźwięk V8. W galerii 540i, do której link wkleiłeś, wydech jest zrobiony kompleksowo. Katalizatory chyba są nieruszone, ale wstępny zmieniony, środkowego brak i zmieniony końcowy. Po takiej modyfikacji z wydechu na pewno wydobywa się wyraźny dzwięk V8 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem cls 55 amg miał ok 370km i to chyba jest wolnossak zaskoczyłeś mnie tym pytaniem o kompresor bo w mercedesach kuleję z wiedzą... ale cls bardzo fajna fura oprócz wnętrza , które prędzej porównałbym technologicznie do e39 a nie do e60.

Sylwetka cls piękna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy za odzew. Moja zajawka na wydech jest pokierowana tym że ja tym super dźwiękiem V8 chciałbym się podzielić z innymi, rzadko się słyszy V8 na ulicy, firma alpina tuninguje BMW za grubą kasę to taki wydech to raczej jest w całości zmodyfikowany i jest bardzo po żadądny, sam końcowy faktycznie może nie zdać egzaminu. Alpiny się troszkę boję czy na pewno będzie pasowało mój oryginalny wydech wygląda inaczej ma mniejsze katy a w nich dwa czujniki niby wystarczy je przekręcić do alpiny a jeden zaślepić reszta ma pasować, ale czy nie będzie łapał jakiś błędów albo coś. Merc może i pięknie gada ale zmieniając markę musiał bym garderobę zmienić a i tak nie wiem jak bym się w mercu odnalazł. Kolego piwan opcja końcowego wydechu wydaje się ciekawa ze względu na kasę jaką trzeba wydać tylko nikt nie zagwarantuje że to wystarczy i będę zadowolony, link wkleiłem żeby pokazać e60 z wydechem MG, ale z samym końcowym nie mają w galerii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego szatann na przymiarkę nie bardzo bo to kawałek drogi ja z wielkopolski gość z pod Krakowa, a w ogóle to już z gościem gadaliśmy na ten temat żeby tak zrobić ale jak się okazało mój wydech jest o średnicy około 50, a tamten blisko 70. Chyba żeby te się jakoś dało pospawać? Sam już nie wiem :mad2:

 

 

 

 

t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.