Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zakupiłem niedawno kolejną perełkę e60 545i wszystko fajnie tylko autko nie brzmi, w ogóle nie słychać tego V8 chciałbym to poprawić. Znalazłem na alledrogo taki wydech http://allegro.pl/wydech-uklad-wydechowy-bmw-alpina-b5-e60-545i-550i-i5322455764.html moje pytanie brzmi czy da się to założyć do mojej buni. Dźwięk!!! myślę ze będzie lepiej. Dzięki za każdą podpowiedz :cool2:
Opublikowano
pasowac bedzie napewno :wink: do tego mozna wywalic kata i zrobic x-pipe wtedy napewno bedzie poprawa :D

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Moja 550i miała wypatroszonego lewego kata, chodzila bardzo jadowicie, nie lubię jak cos w aucie jest nie fabryczne i wymenilem kata na kompletny. Teraz auto ledwie bzyczy, najgorzej wydane 1000 zl w moim życiu. Jak chcesz poprawic brzmienie to wywal katy i zostaw resztę.
Opublikowano
Szatann katalizator z 750i pasował bez problemu? Szkoda, że po jego montażu auto przestało brzmieć. To chyba norma dla modeli E60 z silnikami V8, że na oryginalnym wydechu niewiele co słychać. Będziesz wyrzucać katalizatory? Może lepiej zmienić tłumik końcowy, a resztę wydechu zostawić w oryginale.
Opublikowano

Katów na pewno nie będę wywalał, zacząłem myśleć nad tłumikiem końcowym znalazłem taką firmę http://mgmotorsport.pl/galleries/gallery?id=295 posiadają w ofercie końcowy podobno ma poprawić brzmienie V8 za około 1500 + mój montaż. Zna morze ktoś tą firmę. Moim skromnym zdaniem taki cały wydech wydaje się lepszym rozwiązaniem. Doradzicie coś Koledzy.

pozdrawiam.

:cool2: 545i :cool2:

Opublikowano

Katalizatory w 750 , 650 , 550i są te same.

Moim zdaniem szkoda wydawać kasę na przerabianie fabryki, brzmi za delikatnie jak na v8 to prawda ale i tak pięknie gra w porównaniu z 90% innych silników.

Wydasz kase a efekt i tak nie wiesz jaki będzie, przy odsprzedaży tuning w tym aucie raczej nie bedzie plusem wg mnie. Pozdr

Opublikowano

Szatann masz na myśli wersje z kompresorem (S55, SL55, CL55)? Kiedyś marzył mi się taki samochód. V8 + kompresor brzmi niesamowicie.

 

Katów na pewno nie będę wywalał, zacząłem myśleć nad tłumikiem końcowym znalazłem taką firmę http://mgmotorsport.pl/galleries/gallery?id=295 posiadają w ofercie końcowy podobno ma poprawić brzmienie V8 za około 1500 + mój montaż. Zna morze ktoś tą firmę. Moim skromnym zdaniem taki cały wydech wydaje się lepszym rozwiązaniem. Doradzicie coś Koledzy.

pozdrawiam.

 

MG motorsport to firma znana. Robi porządne wydechy i ma wiele ciekawych projektów w porfolio (np. do Ferrari). Na youtube poszukaj pod frazą "MG motorsport BMW". Możesz posłuchać jak brzmią wydechy BMW z silnikami V8. Wydech w 545i (540i oraz 550i pewnie podobnie) składa się z katalizatorów, tłumika wstępnego, tłumika środkowego oraz tłumika końcowego. Moim zdaniem 1500zł za porządnie zrobiony tłumik końcowy to przystępna cena. Pytanie czy wymiana samego końcowego wystarczy aby wykrzesać mocny dźwięk V8. W galerii 540i, do której link wkleiłeś, wydech jest zrobiony kompleksowo. Katalizatory chyba są nieruszone, ale wstępny zmieniony, środkowego brak i zmieniony końcowy. Po takiej modyfikacji z wydechu na pewno wydobywa się wyraźny dzwięk V8 :)

Opublikowano

Jeździłem cls 55 amg miał ok 370km i to chyba jest wolnossak zaskoczyłeś mnie tym pytaniem o kompresor bo w mercedesach kuleję z wiedzą... ale cls bardzo fajna fura oprócz wnętrza , które prędzej porównałbym technologicznie do e39 a nie do e60.

Sylwetka cls piękna!

Opublikowano
Dzięki Koledzy za odzew. Moja zajawka na wydech jest pokierowana tym że ja tym super dźwiękiem V8 chciałbym się podzielić z innymi, rzadko się słyszy V8 na ulicy, firma alpina tuninguje BMW za grubą kasę to taki wydech to raczej jest w całości zmodyfikowany i jest bardzo po żadądny, sam końcowy faktycznie może nie zdać egzaminu. Alpiny się troszkę boję czy na pewno będzie pasowało mój oryginalny wydech wygląda inaczej ma mniejsze katy a w nich dwa czujniki niby wystarczy je przekręcić do alpiny a jeden zaślepić reszta ma pasować, ale czy nie będzie łapał jakiś błędów albo coś. Merc może i pięknie gada ale zmieniając markę musiał bym garderobę zmienić a i tak nie wiem jak bym się w mercu odnalazł. Kolego piwan opcja końcowego wydechu wydaje się ciekawa ze względu na kasę jaką trzeba wydać tylko nikt nie zagwarantuje że to wystarczy i będę zadowolony, link wkleiłem żeby pokazać e60 z wydechem MG, ale z samym końcowym nie mają w galerii.
Opublikowano
Jak masz blisko to podjedz przymierzyć ten wydech, katy są zapewne takie jak w oryginale i mozna podłączyć wydech za katami(pewnosci nie mam) a to pol godziny roboty.
Opublikowano

Kolego szatann na przymiarkę nie bardzo bo to kawałek drogi ja z wielkopolski gość z pod Krakowa, a w ogóle to już z gościem gadaliśmy na ten temat żeby tak zrobić ale jak się okazało mój wydech jest o średnicy około 50, a tamten blisko 70. Chyba żeby te się jakoś dało pospawać? Sam już nie wiem :mad2:

 

 

 

 

t

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.