Skocz do zawartości

[E39] 2.5 benzyna problem z wisko i ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Danielo

Czyli na ta chwile to jest tak.

Licznik klamie to pewne

96 stopni na postoju to dobra temperatura?

Nigdzie plyn nie leci itd

A wczoraj pisalem ze jak temperatura spadala i wzrastala to przydymil taka para to normalne? Fakt bylo zimno.

Przelew zaraz sprawdzę

Opublikowano
Możesz na zimnym. Ważne by nie robić tego na gorącym bo jeśli jest, ciśnienie i otwierasz korek to może wywalić płyn. Odpalasz Odkręcasz korek i sterujesz przepustnicą (lekko musisz podnieść obroty) lub pedałem gazu jak masz drugą osobę. Trzymaj np 2tys obr 10sek i ma być ciągły równomierny strumień bez przerw
Opublikowano

Odpalilem auto na zimno zona gaz trzymala i nie widzialem zeby cos zlatywalo do zbiorniczka spowrotem . jedynie zauwazylem ze plyn jakby wibruje to i ten strumien chodzi ?

A i zauwazylem ze jak zimny to po otwarciu zbiorniczka plyn byl spieniony. Fakt ze dolalem wody zamiast plynu bo przed zima bede zmienial caly plyn. I jakas tam plamka plywala ale niewiem czy to byl olej. Pod korkiem oleju nie widac zadnych bialych sladow. I co zaobserwowalem. Ze jak odkreci sie korek i podniesie do gory to gdzies cos zaczyna jakby pierdziec jak zakrecam korek jest cisza...auto nie dymi nie ma problemow z moca odpalaniem....co to moze byc?

Opublikowano
Jak stoisz przed maska to ja mam zbiorniczek po lewej stronie i zbiornoczek mam koloru czarnego z plywakiem. Po lewej stronie jest scianka zbiorniczka. Dzis jechalem to zagrzal sie do 100 i dolny waz moze minimalnie letni sie zrobil ale odrobine twardszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.