Skocz do zawartości

BMW E46 325i WBAAV31000FX01394


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, co myślicie o tym aucie?

 

Sprzedawca powiedzial mi ze czasem jest problem z wolnymi obrotami na zimnym silniku, niby byl u mechanika i to cewki i kable. Dwa ogniska rdzy, jakas kropka na klapie i na tylnym nadkolu. To wymiany jeszcze sa tuleje na tylnym wozku, przy gwałtownym przyspieszeniu slychac stuk. Link: https://www.olx.pl/i2/oferta/sprzedam-bmw-e46-325i-192km-rok-2000-01-CID5-IDhOwCZ.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAAV31000FX01394

Type code: AV31

Model: 325I (EUR)

E-F-R series: E46 4

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M54

Displacement: 2.50

Power: 141 (192 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT

Prod.date: 2000-12-15

S210 Dynamic stability control III

S226 Sports suspension settings

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S313 Fold-in outside mirror

S320 Deleted, model lettering

S354 Green windscreen, green shade band

S403 Glass roof, electrical

S415 Sun-blind, rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S439 Interior trim finishers, matt chrome

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S662 Radio BMW Business CD

S674 Hi-Fi system Harman Kardon

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S832 Battery in luggage compartment

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

P972 Comfort package

P981 Top Komfortpaket

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest mało? :)

Porównujac pozostałe koszty uzytkowania e46 R6, nawet eksploatacyjne (nie tylko naprawy awarii), to 500zł a vanosy to bardzo mało.

Vanosy to sa drogie np w M5.

 

A co do tej sztuki, to przerywanie na wolnych oborotach moze byc spowodowane wieloma sprawami. Najczesciej nieszczelnosc w dolocie, albo sondy. Oczywiscie jesli cewki są wymienione.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem do sprzedawcy odnosnie tych vanosow i wyrwanej belki, mowil ze belka jest 100% okej, jezdzi autem na codzień. Byl u mechanika i mu powiedział ze sa do zmiany tuleje. Odnosnie vanosow, mowi ze auto ma moc, pali mu w miescie 11 l, w trasie 9. Oczywiście nie wierze mu az tak na slowo, ale gosc wydaje sie konkretny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Test VANOS można zrobić np DISem, ale ich regeneracja to nie jest duży koszt.

Znacznie częściej występuje problem z układem chłodzenia i należy dokładnie przyjrzeć się temperaturze cieczy w czasie jazdy i na postoju.

 

Nie jest możliwe by w e46 z tego roku nie było praktycznie korozji tak jak opisuje sprzedawca. Sprawdź ranty błotników, drzwi.

 

Bardzo często sa też problemy z zaworem DISA w kolokatorze dolotowym - nowy ponad 1000zł w ASO, ostatnio pojawiły sie zamienniki w cenie 500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie moje pierwsze bmw i wole nie trafić na mine.

 

Skoro się nie znasz i są wątpliwości co do auta to polecam Ci przejechanie się z ekipą BMW-CHECK. Sprawdzą Ci auto i będziesz miał dużo większą wiedzę czy warto. Koszt relatywnie niewielki do kosztu zakupu miny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie pojęcie jakieś tam mam, interesuje się tym. Ale jednak na temat akurat bmw nie wiem niestety kazdej rzeczy ;)

 

Ogladalem auto. Jest zadbane, nie byl bity, wszystko co elektryczne sprawne, nigdzie nie przecieka. Co zauwazylem to rzeczywiście przy zmianie biegu szczegolnie z 1 na 2 słychać gluchy stuk z tylu. Niby wizualnie belka ok. Jesli chodzi o silnik to tak do 3 tys spokojnie, nie ma aż takiego buta, powyzej zbiera na sie ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.