Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pierwszy mój temat, więc z góry proszę o wyrozumiałość, a w razie błędów proszę krytykować - szybko się uczę :)

 

Co do huku, faktycznie był, nie znalazłem na forum żadnego takiego wybuchowego tematu więc zakładam nowy.

 

Od ponad roku próbuję postawić do pionu mój zakupiony samochód, z większym powodzeniem dzięki informacjom z forum. Następną i w sumie ostatnia sprawa był błąd "dokładanego" haka który walił mi błędy na skrzynie i DSC. Nie jest mi potrzebny hak, szczególnie nieoryginalny więc zdemontowalem (rozłączyłem) instalacje i jak wyczytałem na forum, zaktualizować skrzynie i DSC. Zakodowalem już wiele modułów i aktualizowalem z powodzeniem, jednak skrzynia i dme przyprawial o ciary. Jednak pewny swojego kabla i oprogramowania przelamalem sie, uzbrojony w prostownik podniosłem aktualizacje skrzyni, błąd haka zginą - kamień z serca, skrzynia żyje. Błąd wisiał jeszcze przy DSC. WinKfp standardowo ZB i Vin, Update, parę procent, huk i błąd.. Ciężko powiedziec skąd ten huk doszedł, ale buda trochę wstrzasnelo. Ponowna próba, bez rezultatu. Po kilkunastu próbach doszło nawet do 75% pełen nadzieji - niestety zonk. Pojawia się błąd ifh-0003 i brak komunikacji. Teraz tak:

 

1. Bezpieczniki sprawdzone (wszystkie o których wiem sprawne chyba, że jeszcze jakieś są)

2. NFS nie podnosi - ten sam błąd

3. Kabel OBD podmieniony - to samo

4. Nie sprawdzałem na innym oprogramowaniu

 

Stąd pytanie: skąd huk i dlaczego ładuje program do różnych wartości? Liczę na waszą pomoc chłopaki, bo strach jechać i stoi w garażu nie ruszana.

Opublikowano
Nie jest to bezpośrednia odpowiedź na twoje pytanie, ale przypomina mi się jedna rzecz. Kiedy kilka lat temu wymieniałem w swojej buni zwykłe fotele półelektryki na komforty, zleciłem tym gościom, którzy robili wymianę i programowanie, również zakodowanie fabrycznego vin mojego samochodu w modułach nowych komfortów (swój miały inny), zostałem wówczas uprzedzony, że przy tym zabiegu 50:50 mogą zostać spalone jakieś tam czujnik/moduł wewnątrz foteli (nie pamiętam dokładnie, chyba zajętości foteli), i jeśli coś pójdzie nie tak to będą one do wymiany. Może, właśnie podczas twojego zabiegu poszedł któryś czujnik/moduł odpowiadający za DSC (pewnie ulokowany w bagażniku)?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakieś błędy w pamięci poza tym z dsc?

Spróbuj tez na innym kablu.

Co do błędu znalazłem też coś takiego

Zmien ustawienie w OmiPTConfig32.exe na k-line

musisz też sprawdzić całą linie k-line czyli wtyczki kable itd. Sprawdzę później skąd wychodzi.

Wtyczka obd sprawdź czy piny są dobrze zcisniete

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.