Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Szanowni koledzy, napewno ktoś z Was zmieniał silnik na na nowszy, więc może mi podpowie.

W moim z e91 z 2008r był n47d20a, kupiłem n47d20c z 2011r. Kompletny.

Moje pytanie następujące:

Co można zostawić, a co należy przełożyć ze starego silnika?

Widzę że turbo ma troszeczkę inne sterowanie, obudowa filtra oleju jest duża plastikowa ale kostki te same, pompa i wtryski chyba takie same, kolektor ssący?? No i czy egr ze starego przekładać czy zostawić?

Będę wdzięczny za podpowiedź..

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie egr z chłodniczką i cały kolektor ssący z przepustnicą trzeba było przełożyć ze starego silnika, podobnie turbo i rozrusznik.

 

M.in. rozrząd, wtryski i obudowa filtra oleju poszła z nowego silnika - N47D20C.

Opublikowano
Turbo podobno pasuje P&P, nawet na bmwstore w katalogu to nowsze turbo zamienia się z tym starym.

Mnie mechanik zapewniał, że jest inne sterowanie i nie podchodzi p&p.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.