Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktos z szanownych kolegów wymienial amortyzatory pneumatyczne na zwykle zawieszenie.? Jakie koszty i głownie ineteresuje mnie czy zwykłe amory pasują bez przeróbek i co zrobic z przewodami od płynu wtedy.Pozdro.
sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano

Ja robilem to w x5...zasada taka sama.. Tak na poczatek pneumatyka to powietrze a nie plyn ;)

 

Procedura jest banalnie prosta:

 

-Wymontowujesz kompresor z bagaznika wraz z przewodami i poduchami (pozniej mozesz sprzedac na allegro)

 

-W ich miejsce montujesz sprezyny kupione np na allegro ( ja kupilem do siebie nowe za 500,- PLN) i grzybki mocujace sprezyne za kilkadziesiat zlotych nowe

 

-Amortyzatory zostaja stare

 

-Na koniec zostaje dezaktywowanie systemu ( w tym celu trzeba powyciagac wszystkie moduly zazadzajace pneumatyka) i komputerowa dezaktywacja jakby tego systemu nigdy nie bylo (ja zaplacilem 800 pln u czlowieka ktory wie o BMW wszystko kolo Zielonej Gory)

 

I tyle.....

Opublikowano

Czyli z tego co zrozumialem amory z tylu są zwykle?

a czy przód tez wymieniales bo nie wspominasz nic a cos czytalem ze pasują Bilsteiny b6.

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano

Nie wspominałem o amorach bo pisałem o poduchach tylnego zawieszenia......

 

Ale w przypadku wymiany amortyzatorów procedura jest taka sama, czyli wymiana na zwykle i dezaktywacja w systemie żeby tego nie widział i nie walił błędami na desce... :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.