Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, właśnie zakupiłem konwersję hamulców na tył do mojej e36. Wszystko to leżało przez jakiś czas poza samochodem więc wygląda to jak wygląda. Ponieważ e36 traktuję jako projekt na lata, wiem też nie nie będę nią jeździć zimą postanowiłem przed założeniem wszystkiego na samochód pomalować i zabezpieczyć wszytko aby wyglądało ładnie i nie rdzewiało dalej. Poniżej wrzucam zdjęcia jak temat wygląda.

Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z renowacją elementów zawieszenia, więc prosiłbym o porady jak to dobrze zrobić (do jakiego stanu powinienem rozebrać całość, jak dobrze przygotować poszczególne elementy no i czym to wszystko pomalować)

https://drive.google.com/open?id=0B-UpToxS89uLbko0UW1xR19FcVE

https://drive.google.com/open?id=0B-UpToxS89uLUGJZY0l5Tm1WVTA

https://drive.google.com/open?id=0B-UpToxS89uLN3ZxSElyUHVzRXM

https://drive.google.com/open?id=0B-UpToxS89uLdHZlbkVVdjhnT0k

Opublikowano
Witam, jeśli długotrwały efekt to tylko piaskowanie i malowanie proszkowe , np. tam gdzie zajmują się renowacja felg , jeśli mniej wytrzymały to szczotka druciana, podkład i kolor w sprayu. Przed piaskowaniem i malowaniem proszkowym musisz usunąć wszystkie tuleje met-gum
Opublikowano
Witam, jeśli długotrwały efekt to tylko piaskowanie i malowanie proszkowe , np. tam gdzie zajmują się renowacja felg , jeśli mniej wytrzymały to szczotka druciana, podkład i kolor w sprayu. Przed piaskowaniem i malowaniem proszkowym musisz usunąć wszystkie tuleje met-gum

Ostatecznie chyba zdecyduję się na piaskowanie i malowanie proszkowe. Czy po usunięciu te tuleje które nie były zużyte już wcześniej nadają się do ponownego montażu czy lepiej już założyć komplet nowych ? Jak sprawa wygląda z łożyskami, domyślam się że też należy je usunąć ale czy takie łożyska można montować spowrotem ?

Opublikowano
Ja jak robiłem to tuleje i łożyska dałem nowe, a łożysko jak się postarasz i dobrze na prasie wyciśniesz to je uratujesz. Ja osobiście wymieniałem na nowe, bo już maja swoje lata i nie będziesz musiał kaleczyć wahaczy przy wymianie, jak by było cos nie tak. Zrobisz jak uważasz ,każdy ma prawo do swojego zdania :cool2:
Opublikowano
Łożyska spróbuję w takim razie uratować. Tuleje dam nowe bo te i tak sa tak zapieczone ze rozpadaja sie przy demontażu. Zastanawiam się teraz jednak nas kompletem poliuretanowych. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym ? Od jakich pieniędzy zaczynają sie te "warte uwagi" i jak z trwałością takiego czegoś ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.