Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a moze sprobuj ta pompke calkiem wywalic czyms zaslepic i sie przyjechac a vanosy i elektro zawory w jakim stanie moze cos z tego bo jak by to byla wina silnika to juz by sie rozlecial
Opublikowano
to strasznie malo masz jak na ten rok ja mam rok starszy i 172 i nic sie nie dzeje jeszcze muglbys zrobic adaptacje wszystkiego co mozliwe jest do zrobienia bylo by to calkiem dobre bo jezeli ktoras by nieposzla blad by wyskoczyl to wlasnie tam mogl by byc jeszcze problem
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Olej o złej gęstości/lepkości nie wypełni popychaczy i mogą się przycierać albo stukać bo będą pracowały na sucho. Jeżeli auto masz po remoncie i nie bierze oleju to zastanów się nad 5W30. Niższa lepkość w niższych temperaturach oznacza szybsze dotarcie oleju na górę silnika a więc mniejsze ryzyko "suchego startu".
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Na filmiku widzę silnik N46N a nie N46B20. Chyba że osprzęt był kombinowany. Co masz napisane na tabliczce na słupku drzwi kierowcy.

 

Takie objawy i dźwięki w kilku wątkach były opisane jako krzywy wałek mimośrodowy (ten od valvetronica) albo wytarte krzywki/pieski czy jak to zwał którymi ten wałek steruje pracą zaworów ssących.

Oczywiście u Cb może to być co innego. Ale ten dźwięk na pewno normalny nie jest.

Opublikowano

N46B20 ma inny kolektor ssący (odma jest pod nim) a u Ciebie odma jest z tyłu i kolektor wygląda jak ten z N46N.

 

Popychacze? Może uszczelniacze zaworowe których koszt to 100zł +wymiana. Po co miałby robić popychacze skoro nie skarżyłeś się na nie.

 

EDIT: mój błąd, do 318i kolektor i odma tak wyglądają :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.