Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Mam dość dziwną sytuację, otóż niedawno dokładałem tempomat, pojechałem zakodować, od razu elektryk wyłączył mi start/stop i wyczyścił historię ze sterowników( czy coś takiego), po tej operacji gdy odpalam auto nie ważne czy silnik zimny czy rozgrzany to pochodzi ze 3 sekundy normalnie, później 5 sekund trzęsie się cały samochód i falują obroty, później znowu normalnie. (silnik n47)

Co to może być? Jakieś pomysły?

Proszę o pomoc

 

Pozdrawiam

Dawid

Edytowane przez dawid21
Opublikowano

Wczoraj trochę posiedziałem z autem

Zrobiłem test przelewowy wtryskiwaczy, po 1,5 minuty na wolnych obrotach wyszło coś takiego, każda miarka połączona była z przelewem 0,7m wężykiem

e930facedd2b7.jpg

Jak dla mnie chyba ok.

Następnie zdjąłem pasek osprzętu: wynik - drgania i falowanie obrotów ustało.

Wszystkie rolki chodzą cicho, pompa wody obraca się bez oporów, czy możliwe że to wina alternatora? Po podłączeniu kompa wychodziło że czasami prąd ładowania był za duży. Dodatkowo był brak komunikacji ze sterownikiem świec żarowych a naprawiałem go u Rogera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.