Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pacjent to bmw e92 2007 rok. Auto jest naprawiane po kolizji, min. brak było silnika maglownicy eps. Została założona nowa maglownica z bmw e90 2009 rok. Po złożeniu bez problemu dalo sie ja zakodować i skalibrować. Po kilku dniach auto nagle po wyjeździe z garażu traci wspomaganie i tu ciekawe że nie wyświetla sie kontrolka od eps. Brak jest komunikacji z eps, przy teście istą rheingold eps wogóle nie jest wykrywany, tak jakby tej opcji nie było w samochodzie, błędów w sterownikach brak. Ponownie kodowanie auta nic nie daje, eps nie daje sie zakodować bo nie ma z nim komunikacji, VO jest ok - opcja $1cb zapisana cały czas w cas i frm. Po odpięciu wtyczek od EPS nadal brak kontrolki EPS. Jak to jest możliwe że EPS wogóle nie jest widziany przez reszte sterowników i do tego brak jest błędów? Zasilanie na eps jest, rezystancja na pt-can 60ohm. Czy może być to coś z JBBE? bo to on jest tutaj gateway. Prosze o jakieś sugestie.
Opublikowano

Cześć,

 

Niestety jest to możliwe, że nie rzuca błędami jeśli nie ma z nią połączenia.

 

Sprawdz czy dochodzi napięcie, jeśli tak i dalej nie ma komiunikacji to masz maglownice (silnik eps) do wymiany.

 

Pozdrawiam.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Często gdy silnik magla jest z auta po wypadku traci szczelność się choć gołym okiem nie widać, wilgotnieje wewnątrz i po sterowniku.

Widziałem takie przypadki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.