Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=83&t=191025

 

Witam (moje auto E53 4,4 2000r)

jestem zdruzgotany nie mogę odnaleźć przyczyny mojego problemu. Jadąc na Drive "D" po rozgrzaniu auta i sprzyjających warunkach pogodowych czyli temperatura ponad 15C po jakimś czasie zaczyna mrugać "S" (w zimę nie było żadnego problemu dopiero gdy zrobiło się ciepło) na zegarach a skrzynia zaczyna szaleć np jadąc ~80-100km/h zaczyna zmieniać (żonglować) biegiem 4 i 5. A przy mniejszych prędkościach są dość nie miłe odczucia z niższymi biegami. Po przerzuceniu z "D" na "S" działa płynnie ale w sporcie bądź manualu po włączeniu z powrotem "D" to samo miga "S". nawet gdy przesunę lewarek na "N" czy "R" czy "P" to samo mruga "S".

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

Patrzcie filmik:

 

W aucie było wymienione:

- wybierak --> lewarek biegów (cały mechanizm)

- stycznik od sporta

- pozycjoner

do tego 2 tygodnie temu był zrobiony pełen remont skrzyni: wymieniany kosz forwardu, wszystkie tarcze, regenerowane sprzęgło, wymieniony filtr, olej itd.

mimo wszytko dzieje się to co się dzieje :(

 

z informacji dodatkowych 1,5 roku temu miałem wymieniany komputer skrzyni (adaptacja zrobiona oczywiście) bo w czasie wielkiej burzy na autostradzie dostałą się jakoś woda do kompa (nie szczelnie zamknięta pokrywa od kompa) :mad2:

a rok temu ja popełniłem błąd bo za pomocą Carsoftu wgrałem do zegarów program od e39 (chciałem zmienić język z niemieckiego na angielski) :duh: niestety skutki były takie że poprzestawiało się sporo rzeczy np. po zamknięciu auta paliły się światła w środku - to akurat kolega naprawił, ale po dziś dzień pokazuje zawsze za wysoką temperaturę otoczenia, dziś gdy temperatura otoczenia wynosiła 16C na cyferblacie pokazywał 23C a po 10km już 26C wtedy już jechałem w korku na sporcie zapiętym żeby nie szarpała skrzynia (nie wiem czy to ma coś wspólnego ale wolę wspomnieć)

 

POMOCY PROSZĘ nie wiem już co robić poszło sporo pieniędzy, wymieniono sporo rzeczy a to szaleństwo skrzyni mnie już załamuje, mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą co robić. :cry2:

Moja pierwsza 540
Opublikowano
To wygląda na problem z komputerem / oprogramowaniem skrzyni. Ewentualnie ten stycznik. Byłeś w jakimś profesjonalnym zakładzie zajmującym się tylko automatami?
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
W opisu wyglada ze nie wiesz dokladnie co sie dzialo przed zakupem auta ? moze to nie bylo takie male zalanie ? moze auto bylo troche bardziej podtopione ? moze wlasciciel wiedzial ze cos sie dzieje i chcial pozbyc sie problemu i ci powiedzial ze cos tam bylo zalane zebys potem nie robil roszczen z powodu zatajenia czegos - tak robia np handlarze przy rozmowie z klientem, po prostu umniejszaja dana szkode ;) za ile kupiles auto ? zazwyczaj takich aut po podtopieniach juz nie da sie doprowadzic do 100% sprawnosci i zawsze cos wyjdzie po czasie. Jezeli sie myle to jezeli robiles remont generalny skrzyni to powinienes dostac gwarancje ? Ostatnie co przychodzi mi do glowy to sterownik automatu ? byl sprawdzany ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.