Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie zakupilem kabel od kolegi z forum . potrafie polaczyc sie z bmw x3 2.0 jednak z bmw x3 3.0 juz nie. Podobno trzeba cos jeszcze miec wgranego ktos mnie nakieruje gdzie zaczerpnac informacji ?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Nie chodzi o to ze wogole nie rozpoznaje ignition on, off itp jak wybieram dany silnik i kolejne opcje co mnie interesuja wali bledami
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiedz dane BMW X3 seria E lub F jaki rok model silnika

Interfejs K-line (tylko na pinach 7 i 8 (tylko e83) wszystkie do 2007

interfejs K-dcan dla e83 potrzeba mieć w przypadku silnika N47 po 2007 CAN na pinach 6 i 14 dla silnika DSC i skrzyń , a dla reszty modułów pin 8 K-line

(interfejsy K-dcan nie mają pinu 8 dla linii K tylko sam pin 7, dla e83 z N47 łączymy w interfejsie K-dcan piny 7 i 8 ) lub kupujemy interfejs z przełącznikiem

rozłączającym pin 7 z 8 )

nie wiem jak jest z silnikami benzynowymi po 2007/03 które też były modernizowane w 2007 roku i czy zasada jest taka sam jak 2.0 N47

DLA F-serii X3 F25 najlepszy jest ENET ale K-dcan też może być tylko do diagnozy (ale nie może być połączonego pinu 7 i 8 ponieważ na pine 8 w F25

jest uruchomienie portu ethernet (ENET) i wtedy blokuje diagnostykę na Dcan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.