Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie podczas uruchamiania zimnego silnika slychać z prawej strony tak jak by klekotanie ale gdy tylko silnik zapali cichnie i silnik pracuje jak najbardziej tak jak powinien dodam że na ciepłym silniku tego nie ma. Może ktoś z was koledzy miał podobny problem i wie jak go rozwiązać lub co jest jego przyczyną :?: :!: :cry:
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Zaworek zwrotny oleju jest odpowiedzialny za takie 1 sekundowy warkot. Po prostu on sie przytyka i przez 1 sekunde silnik na sucho ma start. Ja u siebie tak mam ze 70 000km ;) Tam sa chyba dwa zaworki . Jeden mozna wymienic w ciagu 15 minut a z drugi podobno jest troche wiecej roboty. Koszty tego sa niskie. Czesto tez obudowa filtra oleju jest walnieta i nie trzyma oleju w srodku po wylaczeniu auta.
Opublikowano
Z tymi 15 minutami to bym nie przesadzał, może w innych autach z M62TU tak, ale w E53 nie za bardzo jest dostęp żeby tak szybko odkręcić nastawniki vanosów i dostać się do zaworków.
Opublikowano
Dziekuje panowie za pomoc i sugestie żeby dobrać się do tego zaworka trzeba sciągać vanosa???? Być może tak jak kolega pisał obudowa filtra nie trzyma bo mam troszke zapoconą olejem obstawiacie w 1 kolejnosci wymienic filt i oring uszczelniajacy????
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano

Postprzez maciej123 » 01 Maj 2016 09:59

 

08 non-return valve 2 09/1998 11121706921 $20.14

09 GASKET-FLANGE 2 09/1998 11141435023 $12.74

10 Hex bolt with washer M6X20 2 09/1998 11131439736 $0.84

 

W polsce widze ,ze wyjdzie okolo 120 zl za wszystko

 

Dokladnie , taki jednosekundowz warkot to te zaworki. W wiekszosci przypadkow wymiana napinacza nic nie dala. Czesto ludzie z tego co widze robia rozrzad i nadal maja warkot bo zapominaja o tych zaworkach.

maciej123

 

 

------WKLEJONE Z INNEGO TEMATU TEGO FORUM-----

Opublikowano

A TOBIE KOLEGO CHODZI O TAKIE STUKANIE WARKOT JAK W 00:16 SEK, FILMU...

 

Kolego to jest jak pisałeś takie 1 sek klekotanie jak silnik odpali pracuje idealnie tak jak powinien i dzwięku tego już nie slychać zawsze po nocce stania podczas odpalania się tak dzieje chodz dodam ze nie zawsze

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.