Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ,wiem że temat tłumika drgań na wale był już poruszany niejedno krotnie ale mam taką małą zagwozdke.Według katalogu bmw do mojego auta podchodzi pasek klimatyzacji 4PK830 i taki był ,po wymianie koła pasowego na oryginał nie corteco i inne wynalazki ten pasek był stanowczo za krótki i pojawiło sie charakterystyczne pukanie jakby metal o metal,stukało nowe koło,po założeniu paska 4PK850 wszystko pracuje jak należy ,zmierzam do tego że czy może mi to ktoś w jakiś sensowny sposób wyjaśnić bo nie rozumiem dlaczego tak sie stało.Dzięki. :norty:
Opublikowano
Witam ,wiem że temat tłumika drgań na wale był już poruszany niejedno krotnie ale mam taką małą zagwozdke.Według katalogu bmw do mojego auta podchodzi pasek klimatyzacji 4PK830 i taki był ,po wymianie koła pasowego na oryginał nie corteco i inne wynalazki ten pasek był stanowczo za krótki i pojawiło sie charakterystyczne pukanie jakby metal o metal,stukało nowe koło,po założeniu paska 4PK850 wszystko pracuje jak należy ,zmierzam do tego że czy może mi to ktoś w jakiś sensowny sposób wyjaśnić bo nie rozumiem dlaczego tak sie stało.Dzięki. :norty:

4PK830 stretch fit taki powinieneś założyć, może kupiłeś nieelastyczny i dlatego stukało.

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Wlasnie taki był i żeby było smiesznie byl ori, problem w tym że był napięty jak struna i sciągał koło w jedną strone teraz jest 4PK850 jest dobrze napiety ale nie luzny i czisza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.