Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBANX71010CS59231

Kod typu NX71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 173

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-05-22

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2HHA LM RAEDER RADIALSP. 244 / NL Obr. BMW, st. le. Radialsp. 244 / j.p.u

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano

A co jak z Francji to już rozbite?

Z USA to się zgodzę za zawsze po dzwonie ale z Francji to już chyba wyssane z palca.

Kupiłem już kilka furek właśnie z Francji i wszystkie miały oryginalny lakier i były bezwypadkowe!

 

Chcesz kupić cały to kupisz cały, chcesz kupić rozbity to kupisz rozbity i nie ważne skąd pochodzi!

Opublikowano

90 % aut z Francji jest z kupowanych przez "mirków" z ubezpieczalni po kolizjach większych lub mniejszych z 1 kluczykiem ,bez książek po prostu tylko takie auta opłaca się sprowadzać. Auta z Francji w całości potrafią być droższe niż te z Niemiec.Wiem co piszę.

Koniec kropka.

Opublikowano
90 % aut z Francji jest z kupowanych przez "mirków" z ubezpieczalni po kolizjach większych lub mniejszych z 1 kluczykiem ,bez książek po prostu tylko takie auta opłaca się sprowadzać. Auta z Francji w całości potrafią być droższe niż te z Niemiec.Wiem co piszę.

Koniec kropka.

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Opublikowano
A co jak z Francji to już rozbite?

Z USA to się zgodzę za zawsze po dzwonie ale z Francji to już chyba wyssane z palca.

Kupiłem już kilka furek właśnie z Francji i wszystkie miały oryginalny lakier i były bezwypadkowe!

 

Chcesz kupić cały to kupisz cały, chcesz kupić rozbity to kupisz rozbity i nie ważne skąd pochodzi!

 

Oj to co piszesz ma malo wspolnego z rzeczywistoscia ;) Kolega srednio raz w tygodniu robi w rozbitku oryginalny lakier. Teraz w auto handlu jak mozna to sie unika dawania kilo kitu bo klienci coraz bardziej ,,wymagajacy'' ;)

Opublikowano

Każdy ma swoje zdanie!

Jak chcesz kupić szrota to kupisz i nie ważne skąd jest!

Śmieszni jesteście to we Francji częściej dochodzi do kolizji niż np. w DE

Ja mówię o naprawdę oryginalnych autach a nie o podrabianych i szykowanych kiblach!!!

 

Owszem przebiegi są 250 plus ale to normalne dla mnie w autach kilku letnich.

Każdy normalny wie że np. 530d czy 535d zrobi kilka razy tyle bez większych problemów!

Każdego przestrzegam że przy oryginalnych 300 tys.km zrobiłbym 100 i po wyglądzie napewno nikt by nie poznał!

Więc ile mają te zmęczone egzemplarze np. z De?

600 a może 700?

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
90 % aut z Francji jest z kupowanych przez "mirków" z ubezpieczalni po kolizjach większych lub mniejszych z 1 kluczykiem ,bez książek po prostu tylko takie auta opłaca się sprowadzać. Auta z Francji w całości potrafią być droższe niż te z Niemiec.Wiem co piszę.

Koniec kropka.

Racja Darek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.