Skocz do zawartości

e46 po wymianie paska klinowego nie odpala pomocy !!!!


dawid128

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc ludzie mam pewien problem

opisze całość :

jakies dwa dni temu zrobiłem 3 tys kilometrów na tempomacie srednia prędkosc 130. po dniu przerwy odpaliłem auto i pojechałem na siłke po dwóch godzinach znów odpaliłem auto przejechałem jakies 100 metrów i zaparkowałem na biegu jałowym usłyszałem jakies klekotanie zgasiłem auto odebrałem dziewczyne przejechałem 100 metrów i bum ! auto zgasło brak wspomagania kontrolka aku sie zapaliła . dzis dzwoni do mnie mechanik i mówi ze wymienił pasek i co ciekawe auto kreci ale nie odpala i pyta mnie co jest przyczyna :) (jakbym wiedział to sam bym sobie auto naprawiał) ,

wiec pytanie czy wiecie co jest przyczyna tego ze auto nie odpala?

bmw e46 320 d 2.0 136 koni pierwotnie teraz około 160 .

prosze o pomoc w miare szybką odpowiedz z góry dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik po zerwaniu paska powinien nadal chodzić, po prostu bez osprzętu.

Zgasło bo pewnie ukręciło wał jest to czarny scenariusz ale chyba inaczej nie będzie. Oczywiście warto sprawdzić czy dochodzi paliwo , zapalić z innego kluczyka , podpiąć kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domowy sposób : odpiąć aku i poczekać 5-10 minut.

Sprawdzić bezpieczniki, może pasek poszarpał kable ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domowy sposób : odpiąć aku i poczekać 5-10 minut.

Sprawdzić bezpieczniki, może pasek poszarpał kable ?

 

 

bardzo proste i mądre !!!

jutro podsunę pomysł mechanikowi bo własnie moze tak byc , po akcji poczułem zapach spalenie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domowy sposób : odpiąć aku i poczekać 5-10 minut.

Sprawdzić bezpieczniki, może pasek poszarpał kable ?

 

Przeżyłem w tym silniku zerwanie koła pasowego i p***dolnięcie było potężne :) za bardzo nie ma co tam poszarpać , może jakimś cudem coś przy alternatorze więc w bezpieczniki zajrzeć nie zaszkodzi.

Nie rozumiem w co się mógł wplątać pasek żeby blokował pracę silnika , nawet gdyby się wkręcił w koło pasowe to po postu by się jarał i stąd może zapach spalenizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.