Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

wiem wiem, że ten temat był wałkowany milion razy i uwieżcie mi czytałem bardzo dużo nie tylko tu na forum.

Mam problem zaczeło się od tego że nie mogłem skasować inspekcji i oil service żadnymi znanymi mi sposobami tzn zwarcie pinów i wachlowanie kluczykiem i odwrotnie. na różne sposoby. Wreszcie wyczytałem że w liczniku śą jakieś akumulatorki które kiedy padną to nie da się nic kasować.

No wiec wyciągnąłem licznik i co zobaczyłem po rozebraniu? ... wszystko co powinno byż ale aku brak. A że odrazu zakładałem alarm to licznika jeszcze nie pakowałem do dechy,

I tak sobie leżał cały dzień na fotelu pasażera. Kiedy wszystko poskładałem okazało sie że oil zgasł piękne zielone diody są a inspekcja jak była tak jest, i co ja mam teraz zrobić?? Ma ktoś jakiąś propozycje?

BMW 520 24V 1990r

pozdrawiam

Opublikowano

Pzekreć zapłon - zmostkuj piny 7-11 na 15-20 sekund i inspekcja zgaśnie.

Spróbuj i czekam na odpowiedz.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Pzekreć zapłon - zmostkuj piny 7-11 na 15-20 sekund i inspekcja zgaśnie.

Spróbuj i czekam na odpowiedz.

 

 

niestety próbowałem, próbowałem i nic nie wychodzi INSPECTION i zegarek się dalej świeci

ale dzięki za szybką podpowiedź.

Opublikowano
Spróbuj jeszcze 11-19 (książkowo tak jest) na 20 sekund - nie zapomnij o zapłonie.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Spróbuj jeszcze 11-19 (książkowo tak jest) na 20 sekund - nie zapomnij o zapłonie.

 

 

Cześć, próbowałem i nic cały czas się świeci. Masz może jeszcze jakąś sugestię? W każdym razie dzięki bo tylko Ty się odezwałeś.

Opublikowano
Cześć, próbowałem i nic cały czas się świeci. Masz może jeszcze jakąś sugestię? W każdym razie dzięki bo tylko Ty się odezwałeś.

 

probowales mase wziasc z innego miejsca ?? tez mialem problemy i pomoglo: zamkniecie drzwi kierowcy (nadwozie coupe) i zwarcie pinu 7-mego (jak dobrze pamietam) z masa na aucie... ale najpierw zaplon pozniej piny...

 

PZDR

Opublikowano

SORKIIIIII - w drugim pośćie źle napisałem :duh: z pośpiechu i rozkojarzenia ale negatywnie nie moglo to wplynąć bo są to masy.

Miało być 7-19 - spróbuj tak (ksiązkowo) wiec 7 z 19 na 20 sekund - musi być ok.

Czekam na info

i życze powodzenia.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
SORKIIIIII - w drugim pośćie źle napisałem :duh: z pośpiechu i rozkojarzenia ale negatywnie nie moglo to wplynąć bo są to masy.

Miało być 7-19 - spróbuj tak (ksiązkowo) wiec 7 z 19 na 20 sekund - musi być ok.

Czekam na info

i życze powodzenia.

 

 

oki działa wszystko, dzięki wielkie!!! To teraz jeszcze tak dla utrwalenia jak zaświeci sie OIL to też tym sposobem zgasze 7 z 19 na 20 sekund i bedzie oki??

Opublikowano (edytowane)

Oil serwis dokładnie w ten sam sposób i wystarczy kolo 12 sekund i jeszcze jedno bardzo ważne - nie zaleca sie mostkowania (czy to inspekcji czy oil serwis) po przez zwykły kabelek lecz za pośrednictwem żarówki (w obwód wpiać żarówkę zwykłą np:220V - przylutować do żarówki (na rdzeń i obudowe-gwint oba kabelki a ich końcami mostkować piny.

Nie stosująć żarówki można ponoć (bo sam osobiście sie z tym nie spotkałem) spalić zegary (nie często ale zdarza sie z tego co slyszałem stąd ten patent z żarówką aby tego uniknąć).

Pozdrawiam.

Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Oil serwis dokładnie w ten sam sposób i wystarczy kolo 12 sekund i jeszcze jedno bardzo ważne - nie zaleca sie mostkowania (czy to inspekcji czy oil serwis) po przez zwykły kabelek lecz za pośrednictwem żarówki (w obwód wpiać żarówkę zwykłą np:220V - przylutować do żarówki (na rdzeń i obudowe-gwint oba kabelki a ich końcami mostkować piny.

Nie stosująć żarówki można ponoć (bo sam osobiście sie z tym nie spotkałem) spalić zegary (nie często ale zdarza sie z tego co slyszałem stąd ten patent z żarówką aby tego uniknąć).

Pozdrawiam.

 

Dzięki wielkie teraz jush będe umiał sobie poradzić, apropo kabelka to mostkuje tzw kontrolką czyli żaróweczka na kabelku i dwa krokodylki.

POZDR

Opublikowano
Nie bardzo kumam - poprostu zamiast gołego kabelka wpiąć żarówkę w obwód tak jakbyś chciał sprawdzć czy zaświeci po podłączeniu do pinów ;)
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
podepne sie pod temacik a dokladnie chodzi mi to ze kilka dni temu wymieniłem olej w silniku i przydalo by sie zrestartowac nasz wspalniały zielony paseczek czy tez robie to mostkujac te piny?? A gdzie jest pod maska złącze kompa bo mam BMW od niedawna i jeszcze nie szukałem tego mozecie w skrocie napisac miejsce pobytu złącza :D
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
Nie bardzo kumam - poprostu zamiast gołego kabelka wpiąć żarówkę w obwód tak jakbyś chciał sprawdzć czy zaświeci po podłączeniu do pinów ;)

 

 

witam

jeśli chodzi o kabelek to dokładnie taki do sprawdzania obwodu takim robiłem i jest okey. Można jeszcze sobie tam założyć jakiś niewielki bezpiecznik i tak chyba jest w tym moim kabelku :)

 

ps u brata w takiej samej buni próbowałem to samo i nie działa ciężko wyczuć "co kraj to obyczaj" poprubuje jeszcze zobaczymy co wyjdzie

Opublikowano
podepne sie pod temacik a dokladnie chodzi mi to ze kilka dni temu wymieniłem olej w silniku i przydalo by sie zrestartowac nasz wspalniały zielony paseczek czy tez robie to mostkujac te piny?? A gdzie jest pod maska złącze kompa bo mam BMW od niedawna i jeszcze nie szukałem tego mozecie w skrocie napisac miejsce pobytu złącza :D

 

 

witam

próbuj tak jak podpowiada kolega Katar14 u mnie wszystko ok. o ile masz nowe złącze diagnostyczne. Jak nie to może Ci pomoże coś takiego

 

http://www.maxbimmer.pl/artykuly/kasowanie-inspekcji-bmw.shtml

 

powodzenia i pozdr

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

mi też sie udało . włączyłem zapłon (nie silnik ), następnie kabelek do pinu nr.7 potem drugą strone kabla (z krokodylkiem )do masy (śruba od poduszki amorka na kielichu ), po 12sekundach odłączyłem masę potem pin 7 i zgasiłem auto. Po ponownym przekręceniu kluczyka zostały same zielone cegiełki , zegarek przeglądu i "inspekcja" zgasły :lol:

zaznacze że próba połączenia "7" z "19" nie wypaliła .Użyłem tylko zwykłego kabla od instalacji z poloneza i krokodylka , bez "próbówek i żarówek ".

Pare złotych w kieszeni :dance:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.