Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie borykam się z takim problemem... Żaden z super turbo fachowców magików gazowników NIE POTRAFI tego problemu rozwiązać.

 

Samochód gdy jezdzi na benzynie wszystko jest w najlepszym porzadku. Po przełączeniu na gaz.... niby tez jest w porzadku, alee... po przejechaniu ok. 3km auto jest wyraznie słabsze a gdy zatrzymam się i auto chodzi na wolnych obrotach, po chwili zaczyna chodzic coraz bardziej nierówno, aż w końcu wypada zapłon z cylindra. Gdy spowrotem przełączę na benzyne wszystko zaczyna wracać do normalności. Po wykasowaniu bledow przejechalem kilka km na pb i zero bledow...

 

Dodam, że w instalcja to sterownik stag premium 300 , wtryski Hana reduktor KME Gold. Wymienilem swiece i wszystki cewki bosch...pol roku temu reduktor kme wymieniony...co moze byc przyczyna??? moze mial ktos podobny problem???

BMW E90 328i

Opublikowano

Podobne objawy mialem kiedys i winowajca okazl sie parownik...cos z cieniem gazu bylo....podjedz do gazownika niech wyreguluje albo podmieni parownik....

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A jak wyglądają mapy ? Może coś z mnożnikiem. Wejdź na stronę STAG-a i tam poszukaj gazownika w okolicy który jest polecany przez producenta. A możesz też rzucić tam opis problemu, skoro to tylko występuje na gazie.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam okazalo sie jednak uszkodzony wtryskiwacz gazu na 4 cylindrze...przynajmniej tak mi powiedzial gazownik...widocznie wystarczylo zeby wypadal zaplon...teraz smiga az milo narazie problemu niema a juz zrobilem ok 1500km...pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.