Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z potężnym drganiem kierownicy połączonym z rozgrzewaniem się lewej felgi i charakterystycznym zapachem trącego o tarczę klocka hamulcowego.

Podejrzewam nie odbijający tłoczek w zacisku?

Prosiłbym o krótką poradę jak się za to zabrać i czy jestem w stanie sam usunąć usterkę? Jeśli tak prosiłbym kogoś oblatanego o wykaz części które potrzebuję i krótka instrukcję na co uważać przy regeneracji zacisku i krótkie ZRÓB TO SAM w paru krokach.

 

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano

Sprawdzę dopiero w sobotę. Dzięki za sugestie. Dodam ,że 4 tyś temu (2 miesiące) wymieniałem tarcze i klocki na ATE w warsztacie.

Mówisz ,że łożysko też może dawać moje objawy? Dodam ,że czasami tego bicia nie ma. A czasem jest takie ,że kierownica przy 60km/h lata lewo-prawo 3-4 cm - SZOK dla mnie. Teraz auto stoi w garażu. Felga parzyła ,swąd itp.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Kolego doszedłeś do tego co się działo z tymi hamulcami bo mam podobny problem tylko że mi się palą dwa koła przód nie tylko jedno i też mam te drgania między 80-100 km/h a przy hamowaniu nie idzie utrzymać kierownicy w reku. Może coś poradzisz. Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Opublikowano
Hej, wymieniony zacisk lewego koła rozwiązał problem. Zacisk wraz z tłoczkiem od ATE. Koszt u mnie koło Garmisch 315 euro część plus robocizna. Serwis BMW.
Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.