Skocz do zawartości

Zmiana wydechu / tłumika w silniku benzynowym.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No w 20 procentach tak jest. A reszta niestety nie. Albo są specjalne linie tzw. Pierwszomontażowe i tak jest to lepiej wykonywane. Tak jest bardzo często a akumulatorami, zawieszeniem. (nie od dziś wiadomo że amorki delphi z aftermarketowego rynku nie są górnej jakości. A na pierwszy montaż jest to inna bajka). Możę bierze sie to z tego ze producent aut daje 3 lata lub wiecej gwarancji a na częsci jest z regoły rok. Ale coś na rzeczy jest.
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja w 2006 roku założyłem w 318i tłumik końcowy polskiego producenta. Nie wiem czy byl to Asmet czy nie, ale auto na 100% jeździ z tym tłumikiem do dzisiaj i przyjechalo 100 tys km. W dodatku kuzyn ktory kupił ode mnie to auto...zalozył gaz.

 

Tłumik ksztaltem przypominał oryginał, ale na pewno nie był wyprodukowany na zachodzie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, chciałbym żeby moja Beema trochę lepiej brzmiała i mam zamiar zmienić tłumik końcowy. Nie chce żeby auto "dudniło", chce słyszeć głośniej silnik tak jak to ma miejsce w V10. Po wielu wyszukiwaniach znalazłem Remusa i Supersprinta wydechy, które najbardziej mi odpowiadały. Może znacie jeszcze podobne tłumiki? I jeśli kupiłbym np remosa końcowy wydech to mam brać taki jak do mojego modelu czy mogę wziąść uniwersalny? Bo szczerze do mojego modelu cena ponad 1500zl a uniwersalny poniżej 1000zl, np któryś z tych http://allegro.pl/listing.php/search?string=remus+uniwersalny&category=8695&sg=0 albo supersprint http://allegro.pl/supersprint-sportowy-tlumik-do-twojego-samochodu-i1646240511.html czy wszystkie stad tłumiki podejdą? Który najbardziej polecacie? Dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano
podejdą jak koleś przyspawa wszystkie wieszaki w odpowiednich miejscach. Polecam REMUSA [mam w swoim klekocie i bardzo fajnie gra], supersprint najbardziej wydobędzie metaliczny podźwięk. Jest jeszcze firma "PROJEKT ZWO"... miałem od nicgh tłumik w MK4 GTI i to zagadało jak wściekły tygrys :twisted:
Opublikowano
Bo w sumie gosciu tam nic nie napisal o nim, tak samo jak nie wiem czy tam sa 2 rury z tylu do tej puszki czy jedna zeby pozniej jaj nie bylo czy cos
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam może poruszę temat wielokrotnie wertowany na forum. Sa tu osoby doswiadczone i mam nadzieje ze mi pomoga. Zakupilem BMW e46 318Ci 143KM i chciałbym dobrać do niej jakis wydech. chodzi mi o przeróbkę do 2000 tys ale zeby tłumik nie buczał jak jakis odpustowy spod remizy . Chodzi mi raczej o tzw rasowe brzmienie. Jezeli taki temat juz padł kiedys to prosze o jakas linke poniewaz nie bardzo umie sie poruszac po forum. Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz
Opublikowano

od siebie polecam oryginalne tlumiki Remusa, oto i moj:

lub tlumik firmy PROJEKT ZWO... mialem go w 1,8T GTI i byl to najfajniejszy dzwiek jaki slyszalem... niestety zostal sprzedany razem z autem :cry2:

Opublikowano
Yoskimura widzę mamy ten sam tłumik ... pewnie średnie porównanie benzyny i diesla ale o swoim mogę powiedzieć że jak się rozgrzeje to go trochę słychać, w środku pomruk ale ponoć na zewnątrz bardziej, widzę też niestety jak się ludziska oglądają odruchowo jak śmigam albo przyśpieszam gwałtowniej ( niestety, bo nie na tym mi akurat zależy ), może jakbym wywalił katy i środkowy to by głośniej chodził ale nie sprawdzam bo mam normę eu4 to niby niepowinienem wywalać, w porzednich furach miałem a`la mugena, ultera i remusa, wszytskie na przelotach i ostatni remus w astrze gsi 16v najlepiej chodził - czyli polecam remusa, mi sie udało prawie nowkę wyrwać okazyjnie, ale ponoć nówka nówka 1200-1500zł kosztuje czyli się zmieścisz kwotowo, kwestia czy chcesz jeden komin czy dwa i jakie w ogóle są dedykowane do twojego modelu
Opublikowano
mikan a masz ta karte dodawana do tlumika na ktorej jest napisane do czego ten wydech jest???? Powiem CI ze na filmiku juz byl full przelot i w moim przekonaniu nie jest to glosny wydech, a naprawde bardzo dodaje charakteru dzwiekowego :norty: Dwa lata temu jak poszukiwalem TEGO konkretnego modelu to na EBayu kosztowal 1800zl :shock: Moze niedlugo bedzie na sprzedaz, poniewaz nie dodam go jako prezentu przy sprzedazy auta.
Opublikowano

nie no karty nie mam, w cenie 400zł za tłumik już o kartę nie pytałem, poprzedni właściciel kupił go jako dedykowanego niby za kolo 2000zł i zdjął z sedna w silniku jak mój, bo sprzedawał, ryczeć nie ryczy :) ale jest pomruk i efekt ( niechciany ) odwracających się przechodniów, tłumik pasował jak ulał, mocowania, długość itd tylko wyciąć wspawać, mi się ten efekt dźwiękowy podoba i jestem bardzo zadowolony, nie męczy a słychać że żyje, na trasie też przyjemnie jest,

z tyłu ładnie pasuje to obniżonego kombi na 17stkach, przy jakiejś okazji rzucę okiem co jest wybite na tłumiku patrząc od góry

Opublikowano
jest jest, he na filmiku tłumik i końcówki wydają się świeże u mnie po 100km jazdy już są osmolone mimo że silnik nie kopci
Opublikowano
Dzieki wielkie za pomoc ... ten remusik elegancki :D ładnie burczy ... ale mi w sumie bardziej zalezy na takiej akustyce ...http://www.youtube.com/watch?v=7mL2ljmou08&feature=related
Opublikowano
na 6ciu garach będzie pewnie lepiej chodzić, zawsze możesz zrobić kolektor, przelot w kwasiaka i zakończyć czymkolwiek,albo mniej przerabiając jakiegoś remusa w używce na koniec, a po drodze wywalić kata a jak będzie za cicho to i środkowy, nie wiem jak się twoja fura zbiera ale żeby nie było przypału, u mnie w gsi16v na przelocie i remusie ryczało jak powalone, co jakiś czas ogień szedł z wydechu przy dużym katowaniu i redukcjach ale to był inny typ fury, niech się ktoś wypowie kto ma taki silnik jak ty i coś kombinował, wiem że 320 silnikiem 2.2 170 koni około w e46 z jakimś tam podwójnym tłumikiem ( nie remus ) na seri układzie chodzi fajnie bo tym jeździłem , ale tam 6 garów i więcej koni
Opublikowano
całkiem możliwe ale o jakim zestawieniu mówimy ? seria + remus czy seria rura, bez kata i środkowego + remus ? kolega pisał żeby "tłumik nie buczał jak jakis odpustowy spod remizy" to rozumiem żeby nie popłynąć z tymi szaleństwami a w budżecie do 2000zł można już pomyśleć nad zrobieniem całego układu wydechowego bez remusa juz wiadomo, albo za 1/3 ceny przesadzić z ryczeniem czy tam buczeniem :)
Opublikowano
dokladnie seria + tlumik sportowy. Kolego mozesz takze sie rozgladadc za Supersprintem, Eissenmannem, Borla. Maja homologacje i nie przekrocza tych przepisowych 92dB [czy jakos tak.. nie wiem dokladnie ile tam jest norma].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.