Skocz do zawartości

BMW X6 3.5D zgasło podczas wolnej jazdy i nie odpala.


max3000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum.

Dzisiaj rano wyjechałem z garażu i przejechałem po mieście może 3km,na desce pojawiła się kontrolka napędu 4x4 ,potem na chwile,ze słabe ciśnienie i dpf,auto zgasło i już nie odpaliło.Żeby móc auto usunąć z jezdni musiałem odblokować skrzynie i dopiero udało się wypchać je na pobocze.Mechanik już na telefon oznajmił mi,że pękł łańcuch rozrządu .Sprawdziłem u mechanika i z rozrządem jest wszystko ok.Auto kręci i nie odpala.Miał ktoś może podobny przypadek?????....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po podlaczeniu do kompa pojawilły zie nastepujące błędy....

480A......System filtra cząstek stałych.....błąd stały

481.........System filtra cząstek stałych....błąd stały

3E90......czujnik położenia wału korbowego....błąd nie stały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....eh to chyba jakieś fatum. Mój też dziś padł. Podczas gwałtownego przyspieszenia autem szarpnęło i zgasł. Zapalić mogłem dopiero po ok 3 min i było OK do ponownego gwałtowniejszego przyspieszenia..i to samo. Krystian z Katowic na wakacjach do M technik nie moge sie dodzwonić a za 2 tygodnie na wakacje..jestem udupiony :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Na telefon będzie ciężko pomóc nawet najlepszemu magikowi.

Z okolic Katowic ja zawsze serwisowałem u Krystiana z Mobil Klimat ale obecnie jest na wakacjach.

 

Ostatecznie po wykonaniu kilku telefonów wylądowałem ,,można by rzec" w serwisie.

Komp nie wykazał żadnych błędów choć dwa razy dziś stałem na poboczu. 5 wtrysków pokazywało od 0 do 0,8 a jeden 1-1,5

Przegoniłem go potem dość mocno na odcinku 15 km z 10 razy wciskając kickdown i nic się nie działo. Ostatecznie jedyna diagnoza która może być prawdopodobna to początki końca jednego z wtryskiwaczy.

Pytania mam dwa: jakie kupić wtryskiwacze do e71 3.5 sd 2008 r. i czy wymienia się jeden czy koniecznie wszystkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I [BAD] do kwadratu :evil: piątek wieczór i cała sobota ( przez 200 km) auto chodziło bez problemu. Dzis nie ujechałem 200 metrów i zgasł mi dwukrotnie. Jutro musze wbić się gdzies na kumaty serwis bo oczywiście na kompie 0 błędów a w ASO pól auta mi rozbiorą wtyski pompa i pewnie pare rzeczy. Na forum czytam o teście przepływów na wtryskach i o zaworze regulacji ciśnienia .... rany chciałbym tym autem troche wreszczie pojeździć :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie na wstępie ...mam dostęp bezkluczykowy a chciałbym wyeliminowac najprostszą przyczyne czyli baterie w kluczyku.

W przypadku słabej baterii będzie jakiś komunikat?

Moge baterię wymienić sam czy musi zrobic to serwis? (jakieś kodowanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.