Skocz do zawartości

płyn do spryskiwaczy


gogoartur

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem, że moja e70 dość często wskazuje na brak płynu do spryskiwaczy, właściwie po tygodniu jeżdżenia wyskakuje już powiadomienie o kończącym się płynie. Nie zauważyłem nigdzie wycieku płynu spod auta, stąd moje pytanie, czy ten model zużywa duże ilości tegoż płynu, czy coś innego może być przyczyną takiej sytuacji, oraz czy ktoś wie ile maksymalnie wchodzi do zbiornika, bo jak do tej pory najwięcej wlałem lekko ponad 6 litrów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok 6 litrów wlejesz bez problemu a czy po tygodniu jazdy tyle zużyje ??? Chyba jak non stop jedziesz w deszczu lub ręczenie włączasz.Ksenony są myte tylko w czasie jazdy co 5 cykli wycieraczki .U mnie przy normalnych trasach,warunkach itp to raz na 2 m-ce maks wlewam
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Weż zużyj ten co masz i wlej jakiś pozaasowy :cool2: :cool2: i wtedy zobacz czy "nanocząsteczki" dalej atakują :mrgreen: :mrgreen:

 

Moze czujnik ruszy a jak nie to nowy

 

http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu-spryskiwaczy-bmw-x5-x6-z4-z8-i6497297474.html

 

Poza tym nie ma co kruszyć kopii o czujnik.Koszt 30 pln i masz diagnoze :cool2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Zauważyłem, że moja e70 dość często wskazuje na brak płynu do spryskiwaczy, właściwie po tygodniu jeżdżenia wyskakuje już powiadomienie o kończącym się płynie. Nie zauważyłem nigdzie wycieku płynu spod auta, stąd moje pytanie, czy ten model zużywa duże ilości tegoż płynu, czy coś innego może być przyczyną takiej sytuacji, oraz czy ktoś wie ile maksymalnie wchodzi do zbiornika, bo jak do tej pory najwięcej wlałem lekko ponad 6 litrów.

 

Mam dla Ciebie smutna wiadomosc. Masz najprawdopodobniej pekniety wezyk-a w zasadzie plastikowa rurke - doprowadzajacy plyn do tylnej klapy. Pytanie tylko gdzie sie przetarl. U mnie strzelil gdzies na tunelu. Wydaje mi sie, ze czytalem gdzies, ze lubia tez strzelac w innych miejscach. Najlepiej byloby zrobic to jak nalezy (inaczej niz zrobilo to BMW) i pociagnac gumowa rurke wprost spod maski, podsufitka do tylnej klapy. Trzeba Wam drodzy koledzy wiedziec, ze BMW dba o przychody z serwisu i zastawilo niezla pulapke z ta rurka. Mianowicie wchodzi ona do kabiny w (!) wiazce przewodow prawa strona i zamiast biegnac do tylu najkrotsza droga, idzie sobie podloga, wiazce grubosci nadgarstka, po tunelu, za pedalami na lewa strone i dopiero do tylu. Efekt jest taki, ze po obu stronach pod wykladzina plywaja wegorze, wiazki sa utopione w wodzie. Kto wie, czy to nie byl powod utopienia mojego kompresora od zawiechy. Nie widzialem go, bo grzebal przy nim pewien partacz z Dublina, ale po zdemontowaniu stwierdzil, ze jest "utopiony" i nie ma czego ratowac. Czytalem na jakims forum, ze gdzies w UK pan za wymiane akumulatora i tejze rurki(podejrzewam, ze calej wiazki- bo jest jej czescia) zaplacil jedyne 2500 funtow. Ja poradzilem sobie robiac gumowo-metalowa wstawke pomiedzy stronami - juz w kabinie, ale polecam nie pruc wiazki w kabinie tylko robic laczenie pod maska i w klapie. Jak cos pusci, to poza kabina.

Co trzeba miec w glowie, zeby puscic wode po podlodze, razem z przewodami? :shock:

Zacznij od poszukiwania plynu w kabinie -naciskajac piescia wykladziny.

 

Przykro mi, ze moj pierwszy post przynosi zle wiesci. Z drugiej strony, to chcialbym miec tyko taki problem z moja X5

Pozdrowienia z Irlandii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

witam

podepnę się pod ten temat, nie działa mi spryskiwacz tylniej szyby, tzn. nie leci płyn, wycieraczki ładnie chodzą natomist nie psika płyn, ktoś przerabiał ten temat?

Tam dysza wychodzi ze STOPA raczej nie jest zapchana bo igiełka weszła gładko ale nic nie pomogło.

Zastanawiam się czy przewód gdzieś nie walnął ale to podbno było by mokro pod dywanami ale nie zaobserwowałem żadnej cieczy.

Trochę słabo w taką pogodę bez spryskiwacza a niechę do konowowałów jechać bo będzie jak z dachem naprawa że naprawa 2tys a plastiki warte 200zł. Konowały jak widzą żę ktoś jeździ X5 to znaczy że już go trzeba kroić i to grubo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

zakupiłem jakiś czas temu auto i zauważyłem mokry dywanik po stronie pasażera z przodu. Myślałem że to zatkany kanalik z panoramy wić wywaliłem fotel i wysuszyłem podłogę.

Następnego dnia zalałem płynu do spryskiwaczy i na wieczór sprawdziłem czy podłoga sucha... i co ? całe 5L płynu pływało sobie po podłodze. Na dzień dobry zastosowałem obejście problem w postaci odłączenia rurki od pompki i zaślepieniu obu końców.


"Woda" lała mi się gdzieś spod deski na wysokości dmuchawy/schowka pasażera z takich białych rynienek którędy poprowadzone są wiązki kabli. Przerabiał ktoś temat? Pytam bo nie bardzo wiem widziałem tam ten wężyk a może to kwestia poprawienia połączenia.


Generalnie znalazłem gdzieś na forum link opisujący naprawę poprzez puszczenie nowego wężyka ale nie bardzo wiem ile go trzeba zakupić... może jest jakiś zestaw naprawczy.


link:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-xdrive35i-sav/repair-manuals/61-general-vehicle-electrical-system/61-71-windscreen-washer-system/EswtqUZM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.