Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje N53B30 dopadło w końcu drganie na zimnym silniku które ustaje po przejechaniu kilku km. BMW ma 128tys. przelotu. Na pierwszy ogień poszły cewki na które miałem jeszcze akcję serwisową i przy okazji świece. Drgania nie ustały. Inpa wywala tylko błędy NOXa ale zanim go wymienię chciałbym wykluczyć jeszcze wtryski. W swoim starszym BMW ogarniam DISa ale N53 mam 3 miesiące a INPE od tygodnia :D Nie wiem tylko czy dobrze oceniam stan wtrysków (moduł silnika mam po niemiecku). Korekty są w Masswerte Injektoren czy Adaptionswerte Injektoren aus lambdareglung- gdzie pierwszy ma korekcje -2,3 a 6 aż -5,3!. Poniżej są zrzuty z INPY (sorry za blyszcząca matrycę :roll: ) Pomoże ktoś ocenić te moje wtryski??

 

http://files.tinypic.pl/i/00794/7k7t3svhxkd4_t.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00794/vda5ggj8q44o_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00794/8clxrhf7w7he_t.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00794/ahsyjszqw1o5_t.jpg

 

I NOX

http://files.tinypic.pl/i/00794/hfbizkntjjrh_t.jpg

Opublikowano

Witam,

Ja miałem podobne objawy w e60 525i. Wymieniono czujnik NOx bo sypal błędami, ale objawy ustały dopiero po wymianie pokrywy zaworów bo stwierdzono nieszczelność.

 

Oczywiście takie objawy mogą tez powodować wtryski, ja miałem je już raz wymienione, więc było to mniej prawdopodobne.

Opublikowano
U mnie wtryski były też wymieniane...i odma tez mnie w sumie czeka więc zacznę od niej. Czy interpretacja INPY jest u mnie jakas nietypowa czy to wiedza tajemna??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.