Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

----------------------------------

Model: E90 330d 2006r

VIN: WBAVC91070KS09270

Przebieg: 152 tyś

Skrzynia: manualna

Kolor: Sparkling Graphite

----------------------------------

 

Do zrobienia w pierwszej kolejności:

1) Sprawdzenie stanu:

  • a) koła pasowego (słychać czasami wibracje na biegu jałowym)
    b) identyfikacja podejrzanego dźwięku -
opis

2) Porównanie gałki zmiany biegów - "performance" do "standard". Poprzedni właściciel zamontował tą pierwszą, ale nie wiem czym się kierował, bo raczej nie wygodą użytkowania. Wygląd też mnie nie zachwyca.

 

 

 

http://i.imgur.com/7gwo10Y.png

 

http://i.imgur.com/vd8K3uG.png

 

http://i.imgur.com/UUsFHti.png

 

http://i.imgur.com/VTCxijJ.jpg

 

http://i.imgur.com/nqIDPRu.jpg

 

http://i.imgur.com/tqfAAdX.jpg

 

 

Historia

Przygodę z BMW czas zacząć :)

To mój pierwszy samochód tej marki, więc ekscytuję się nim co nie miara. Podjąłem decyzję by nie kupować samochodu od "Januszy-Handlarzy", a poszukać w miarę sensownego egzemplarza, na którymś forum poświęconym samochodom bawarskiej marki.

 

Poprzednie samochody (wspominam tylko w celu zaznaczenia kontrastu pomiędzy tym co było i tym co nastało :D)


  • 1. Mazda 626 GE 1.9 90KM 1996r (użytkowany 4 lata)
    2. Mercedes-Benz W168 A160 CDI 75KM 2002r (użytkowany 2 lata)

 

Samochód został zakupiony w dniu 04.06.2016r od forumowicza AveB.

Edytowane przez acristo
Opublikowano

Dorzuciłem dwie symboliczne fotki. Galeria z pełnego zdarzenia już w najbliższą niedzielę :)

 

Niestety stwierdzenie "chociaż z telefonu" nadal będzie obowiązywać. Być może jednak G4-ka się postara i wypluje coś ładnego :)

Opublikowano

Widzę, że jest kilka identycznych konfiguracji kolorystycznych na forum :)

 

@2girls1horse:

Ten konkretny szaraczek przyjechał ze mną z okolic Łodzi do Krakowa :D (zdjęcie zrobione na parkingu pod blokiem)

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Mały noworoczny serwis:

  • odboje/osłony amortyzatorów przód + tył
  • wahacz prosty prawy tył
  • łączniki elastyczne wału przód + tył
  • łopatki kolektor ssący - usunięcie/zaślepienie
  • świece żarowe + sterownik świec
  • napęd osprzętu -> koło pasowe, rolki, pasek
  • pokrywa prawego lusterka zewnętrznego - w starej strzeliły wszystkie zaczepy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.