Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

chciałbym sobie zamówić lampy bo mam zwykłe wiem że to kaleczenie BMW takimi lampami ale jednak chciałem zaryzykować mimo wielu rożnych opinii na tym forum.

Zakładam ten tema z prośba o wytłumaczenie mi czym się różnią te dwie lampy i która lepsza oraz jeśli ktoś ma chętnie prosił bym o kontakt na pw

http://allegro.pl/lampy-reflektory-bmw-e81-e87-angel-eyes-depo-ccfl-i6212948186.html

http://allegro.pl/lampy-reflektory-bmw-1-e81-e87-04-07-angel-eyes-i6203580605.html

Edytowane przez nekromanta12
Opublikowano
Nie zdziwiłbym się gdyby to było to samo... Cena czarnych może wynikć z tego, że nikt ich nie kupuje- i wcale się nie dziwię :D mysle ze nikt ci lepiej nie powie niż sprzedawca :P też nie spodziewaj się niewiadomo jakiej różnicy od tych lamp. Święcą tak o- bez szału. Może każdy egzemplarz jest inny :D

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

1. różnica w cenie wynika z różnego koloru świecenia ringów, tańsze świecą na żółto droższe dają białe światło.

2. jak ktoś jęczy że mu słabo świecą to znaczy ze zabrakło mu kasy na dobre żarówki (zawsze można wrócić do oryginałów halogenowych)

3. w ringach nie ma żarówki, jest dioda led

Opublikowano
Cena czarnych może wynikć z tego, że nikt ich nie kupuje- i wcale się nie dziwię :D

gdzie tam widzisz czarne wypełnienie lamy???

 

właśnie nie wiem... wcześniej jak patrzyłem na tą aukcje to były czarne... Może coś źle kliknąłem... I jeżdżę na Osramach Night breaker Unlimited także nie ma mowy o słabych żarówkach :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Cena czarnych może wynikć z tego, że nikt ich nie kupuje- i wcale się nie dziwię :D

gdzie tam widzisz czarne wypełnienie lamy???

 

właśnie nie wiem... wcześniej jak patrzyłem na tą aukcje to były czarne... Może coś źle kliknąłem... I jeżdżę na Osramach Night breaker Unlimited także nie ma mowy o słabych żarówkach :)

Jak opisujesz swój samochód to piszesz

Na prawdę polecam bo świecą znacznie lepiej niż oryginalne halogeny,

to u ciebie te lampy świecą gorzej czy lepiej???
Opublikowano
Tu faktycznie się pomyliłem w zeznanich-Mój błąd- troszkę się pospieszyłem z oceną bo wtedy miałem nieustawione lampy ;D po ustawieniu jakos swiecily nisko... Trochę je podniosłem, ale samo-poziomowanie i tak je ustawia niżej. Może właśnie walnięte jest samo-poziomowanie. Mimo wszystko nie żałuję zakupu, choćby przez ringi ;D przy mocniejszych żarówkach świecą-ok(wydaje mi się, że podobnie jak ori halogeny). W wolnej chwili porównam lampy depo z halogenami w jedynce u brata i dam znać.

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
po montażu tych świateł byłeś u diagnosty żeby ci je ustawił?

Tak, ustawiał mi je tym takim dziwnym ustrojstwem. Potem przyjechalem jeszcze raz ze cos spi*rdolil robote i pokazal mi ze wszystko bylo dobrze ustawione. Pokretlo do regulowania swiatel ma 3 polozenia: 0,1,2. Za drugim razem ustwil mi tak swiatla, ze na najnizszym ustwieniu mialem tak te lampy jak byc powinny a na 2 sa ustawione wyzej. Jezdze na tej 2 bo inaczej to nic nie widze. Jeszcze nikt mi nie mrugal ze oswiecam takze chyba nie ma teagedii. Ale widze ze samo poziomowanie lamp cos robi bo czesto jak zjezdzam z jakiejs gorki to przez chwile swieca bardzo w dol, po czym wracaja do gory...

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Witam,

chciałbym sobie zamówić lampy bo mam zwykłe wiem że to kaleczenie BMW takimi lampami ale jednak chciałem zaryzykować mimo wielu rożnych opinii na tym forum.

Zakładam ten tema z prośba o wytłumaczenie mi czym się różnią te dwie lampy i która lepsza oraz jeśli ktoś ma chętnie prosił bym o kontakt na pw

http://allegro.pl/lampy-reflektory-bmw-e81-e87-angel-eyes-depo-ccfl-i6212948186.html

http://allegro.pl/lampy-reflektory-bmw-1-e81-e87-04-07-angel-eyes-i6203580605.html

 

 

Siemano,

 

Są 3 rodzaje lamp depo:

 

1) te z pierwszego linku są na CCFL (zimna katoda),

wadą tego rozwiązania jest przetwornica która może się spalić ale nowa kosztuje 30zł tak,że spoko :) Ring jest dobrze widoczny w słoneczne dni :)

 

2) reflektory z drugiego linku mają ringi na zwykle żarówki w5w,

do każdego ringu wchodzi po 4 sztuki żarówek.

Żarówki można wymienić na didody led.

Ringi świeca na żółto i mają widoczne jaśniejsze punkty w których znajdują się żarówki w5w.

 

3) występuje jeszcze trzeci typ reflektorów z ringami opartymi na diodach smd.

Posiadają bardzo mocne światło ringów.

W razie przepalenia diody led trzeba wlutować nową, jest trochę zabawy :)

Opublikowano

Właśnie o taka odpowiedz mi chodziło dzięki wielkie. Lampy na w5w chyba lepsze rozwiązanie łatwiejsza wymiana i można wstawić cree w5w.

W tej pierwszej aukcji niby pisze ccfl ale na dole pisze ringi led dzwoniłem do sprzedawcy też mówi że ledy w ringach i wymiana jest bez problemu :P

Wiesz może gdzie lub mi w jakim sklepie internetowym znajdę te reflektory smd ???

Opublikowano

Reflektory z w5w są najlepsze w serwisie bo wymienia się tylko żarówki, ale ring wygląda najgorzej nawet jak włożysz didoy led.

Cieżko wymienić te żaróweczki bez demontażu światła, chyba, że masz małe rączki :) tu masz foto mocowań http://fs2.directupload.net/images/150202/au4nwk4d.jpg

 

tutaj masz foto ring w5w http://i764.photobucket.com/albums/xx283/Dackelone/L_led_R_normal_bulb_img07011.jpg (widać po 4 żarówki na każdym ringu)

Pomyśl, że w sumie masz 16 dodatkowych żarówek w5w w aucie :)

 

 

Reflektor z ringami smd wygląda tak http://images.esellerpro.com/2726/I/323/32/IMG_2286.JPG

Ja kupiłem z diodami smd na allegro za 1150zł, musisz tylko pamiętać, że w razie awarii trzeba wlutować nową diodę i bez demontażu świateł się nie obejdzie :)

Na pocieszenie powiem, że diody smd są bardzo wytrzymałe.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Kupuj opjce pierwsza! Potem jak ci padnie ring to bedziesz jezdzil bez niego bo nie bedziesz mial czasu zeby auta sie pozbawic ;D wg mnie te zaroweczki to slaba opcja....

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Zamówiłem te lampy na żarówki w5w ogólnie bardziej mi się podoba ten żółtawy kolor, lampy ładnie się prezentują. Mam teraz inny problem 16 żarówek w5w powoduje zbyt duże obciążenia obwodu i teraz nie wiem czy jakiś przekaźnik pod pozycje i akumulator założyć czy w5w smd zastosować :/
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Zamówiłem te lampy na żarówki w5w ogólnie bardziej mi się podoba ten żółtawy kolor,

 

jak ze spasowaniem do karoserii?

 

 

lampy ładnie się prezentują. Mam teraz inny problem 16 żarówek w5w powoduje zbyt duże obciążenia obwodu i teraz nie wiem czy jakiś przekaźnik pod pozycje i akumulator założyć czy w5w smd zastosować :/

 

 

nie bardzo rozumiem, przecież mniejsze obciążenie powoduje błąd

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam, wtrącę się do tematu ponieważ wczoraj miałem przykre zdarzenie tzn wybiegła mi sarna i w nią uderzyłem... poszła mi lewa lampa, zderzak oraz prawy błotnik i zastanawiam się nad tymi lampami od depo link niżej, akutalnie mam zwykłe lampy i pytanie czy lepiej nie kombinować i kupić po prostu oryginalną lewą czy może warto się pokusić i odświeżyć trochę wygląd kompletem nowych lamp z ringami. Jakie są Wasze opinie na ich temat? Dobrze święcą ? wcale nie gorzej od oryginalnych? Czy po jakimś czasie nie bedą żółkły, parowały czy coś w ten deseń? Co myślicie? I czy nie ma problemów z włozeniem, podłaćzeniem.

Akutalnie w tych moich mam żarówki. drogowe: philips +130, mijania też z philipsa z jakimś bielszym światłem...

 

http://allegro.pl/lampy-reflektory-bmw-1-e87-e81-04-07-ringi-chrom-i6334911612.html

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam mały problem z tymi lampami mianowicie gdy jest mróz i auto dłużej na nim postoi to silniczki nie podnoszą lamp do góry i świecą nisko, po chwili czyli podejrzewam ze jak sie rozgrzeją (10-15min) gdy wyłącze i włączę silnik lampy podnoszą sie normalnie. Gdy temperatura jest na plusie wszystko działa normalnie tylko na mrozie mam problem, co moze być nie tak? Silniczki zamarzają? Jak to wyeliminować?
Opublikowano (edytowane)
Jakie są Wasze opinie na ich temat? Dobrze święcą ? wcale nie gorzej od oryginalnych?

 

jeżdżę w e84 od dwóch tygodni, jak na razie jest OK, w drogowe czyli długie mam włożone OSRAM Night Breaker 120% i świecą o niebo lepiej niż zwykłe halogenówki z tymi samymi żarówkami, w mijania a co prawda mam włożone HID xenon 5000K i świecą bardzo dobrze, linia odcięcia jest idealna, warunek to dobrze ustawić reflektory i utrzymywać je w czystości, jak na razie lampy nie parują choć spotkałem się że oryginalne reflektory też czasami parują

 

 

 

Czy po jakimś czasie nie bedą żółkły, parowały czy coś w ten deseń? Co myślicie? I czy nie ma problemów z włozeniem, podłaćzeniem.

 

każda lampa po latach żółknie dlatego ja kilka razy w roku po myciu samochodu szkła reflektorów zabezpieczam środkiem Headlight Protectant Meguiars

co do spasowania lamp to nie było absolutnie żadnego problemu, wszystko pasuje idealnie P&P, silniczki przełożyłem z moich starych lamp

Edytowane przez Anonymous
Opublikowano
w drogowe czyli długie mam włożone OSRAM Night żarw mijania a co prawdmam włożone HID xenon 5000K i świecą bardzo dobrze, linia odcięcia jest idealna, warunek to dobrze ustawić reflektory i często je często myć, jak na razie lampy nie parują choć musisz wziąć pod uwagę że w określonych warunkach pogodowo-temperaturowych również oryginalne reflektory czasami parują

 

Moglbys wrzucic fajkies foto jak to wyglada i ktore zakupiles? Mowa o hidach. Zastanawiam sie na ile to jest bezpieczne dla osob jadacych z naprzeciwka :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano (edytowane)
Zastanawiam sie na ile to jest bezpieczne dla osob jadacych z naprzeciwka :)

 

zaraz wrzucę, moje HIDy nikogo nie oślepiają

 

http://www.fotem.pl/data/dc5be72433bd4386848fda82869d74.jpg

http://www.fotem.pl/data/868e61e9072b28fca39b6e42673.jpg

http://www.fotem.pl/data/1277d27cd64f21d4b6e7834f1d10.jpg

http://www.fotem.pl/data/51a8930e730291971e9a2c277de.jpg

 

a lampy takie jak w tej aukcji http://allegro.pl/lampy-bmw-x1-e84-10-09-07-12-ae-led-black-i6311602798.html

 

 

ciekawy artykuł, warto się zapoznać

 

Uwaga absurd: producenci nabijają nas w butelkę

 

Jeszcze do niedawna reflektorom ksenonowym w autach obowiązkowo towarzyszyły spryskiwacze i układy samopoziomowania. Dziś producenci tłumaczą, że nie są one potrzebne, i rezygnują z nich. A jak jest naprawdę?

 

Wysokie dopłaty do reflektorów ksenonowych w nowych samochodach jeszcze do niedawna dało się w miarę uczciwie uzasadnić. Obok reflektorów wyposażonych w palniki wyładowcze należało umieścić pod maską przetwornice, zapłonniki, a ponadto – na podstawie obowiązujących przepisów – trzeba było zaprojektować układy automatycznego spryskiwania reflektorów i samopoziomowania ich, by uniknąć oślepiania aut nadjeżdżających z przeciwka. Tyle że obowiązek montowania spryskiwaczy nie wynikał (i nie wynika – nic się w tej kwestii nie zmieniło) z samego faktu, że lampy są ksenonowe, lecz z tego, że źródło światła (żarówka lub palnik ksenonowy) emituje strumień świetlny (po naszemu: ilość światła) ponad 2 tys. lumenów. Do niedawna palniki ksenonowe emitowały 3,2 tys. lumenów i miały moc nominalną 35 W, co pozwalało uzyskać doskonałe oświetlenie drogi przed autem.

 

Z punktu widzenia producentów aut ich wadą był obowiązek montażu kosztownego osprzętu. Z czasem pojawił się jeszcze inny kłopot: palnik ksenonowy (część eksploatacyjna – odpowiednik żarówki), dawniej bardzo drogi, stał się powszechnie dostępny. Za 100-150 zł można dziś kupić markowy, oryginalny palnik dobrej jakości, a za znacznie mniej – dalekowschodni zamiennik.

 

Nie może być lepiej, ale może być inaczej!

 

Tzw. wiodący producenci oświetlenia we współpracy z producentami samochodów postanowili zaradzić tym problemom i dać zajęcie swoim fabrykom ksenonów na kolejne lata: wymyślono typy palników, które trafi ają pod maski wielu nowych aut. Nowe typy palników (np. D5S, D8S i in.) mają już nie 35 W mocy, lecz tylko 25 W i emitują strumień świetlny nie na poziomie 3200, tylko 2000 lm. Zalety: nie trzeba już obowiązkowo montować spryskiwaczy, samopoziomowanie lamp też jest już tylko wyborem producenta. Korzyść kolejna: na rynku nie ma zamienników palników ksenonowych (odpowiedników żarówek) nowych typów. Choć koszt produkcji jest zbliżony w przypadku starszych i nowszych palników, to dzięki całkowitemu brakowi zamienników np. Citroën może pozwolić sobie, by za jeden 25-watowy palnik typu D5S do nowego C4 Picasso żądać, uwaga, 840 zł! Inni producenci nie są dużo bardziej wyrozumiali dla kieszeni swoich klientów. Nie ma w tym, jak się łatwo domyślić, żadnego technicznego uzasadnienia. Dodajmy, że taka banalna rzecz jak palnik nie jest obecnie dostępna w każdym autoryzowanym serwisie. Zamówisz – sprowadzimy, a na razie autem można pojeździć w dzień.

 

Jeśli chodzi o punkt widzenia klientów, to trzeba to powiedzieć jasno: lampy 25-watowe dają mniej światła niż 35-watowe, i choć efekt oświetleniowy zależy w dużej mierze od dopracowania optyki, to nie brakuje już na rynku aut z ksenonami, które świecą tylko trochę lepiej niż lampy z żarowkami halogenowymi.

 

Przyszłość rysuje się ciemno Przyszłością są lampy diodowe, ale i w tym przypadku nie oczekujmy, że nowoczesne znaczy lepsze. Po pierwsze, nie jest prawdą, że diody są wieczne: nie są, pod wpływem ciepła stopniowo zmniejsza się ich wydajność. Po drugie, producentom i w tym przypadku zależy, by ograniczyć wydajność oświetleniową refl ektorów, co pozwala zrezygnować ze spryskiwaczy (nie ma ich nawet w najnowszym Mercedesie E) i innych drogich rozwiązań. Co nie znaczy, że w razie jakiejkolwiek usterki koszty naprawy będą niskie – na to lepiej nie liczyć

 

Edytowane przez Anonymous
Opublikowano
Silniczki ori czy te od depo?

Silniczki przełożone z oryginalnych lamp ponieważ te w depo to były tylko atrapy a nie silniczki...

Opublikowano
u mnie nie było silniczków, a tak w ogóle to nie są atrapy tylko śruba trzymająca soczewkę lub odbłyśnik do transportu, żeby nie latała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.