Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy wymianie kierownicy chciałem naprawić klakson jednak jak się okazuje to nie takie proste. Poprzedni właściciel założył już kiere sportowa i nabe ale klaksonu nie było. Szedł brązowy kabel do takiej wtyczki i po zetknięciu z plusem na aku, klakson trąbił. Problem jest tylko jeden. Klakson nie działa na włączonym zapłonie a na wyłączonym włączają się zegary, a dokładniej ekran przebiegu z ilością km.

 

Który kabel/kable powinny być od klaksonu?

Opublikowano

Dodam, że brązowy kabel z czerwonym paskiem to chyba kabel klaksonu. Jak zetknę go z plusem to trąbi. Problem w tym, że to nie działa na włączonym zapłonie a na wyłączonym, uruchamia się ekran na zegarach.

 

Ktokolwiek mógłbym mi przybliżyć jak to powinno być? Czy to normalne w BMW, że razem z klaksonem włącza się ekran z przebiegiem? :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.