Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam kabel ELM 327 OBD II USB z allegro i przejściówką na okrągłe złącze BMW, zainstalowałem INPĘ i NCSa na laptopie z Windows 10 zgodnie z tym tutorialem: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=223979 no i po odpaleniu auta, podłączeniu interfejsu i odpaleniu programu mam po prostu coś takiego:

http://i.imgur.com/Op5HrqK.png

co dalej? Muszę coś pozmieniać w ustawieniach portu COM? Na Windows 10 wydaje się to trochę nie do ogarnięcia.

Chcę skasować błędy airbagów, za pomoc będę wdzięczny :wink:

///TDS Power
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze to nie jest zainstalowana całkowicie inpa

zainstalowałeś tylko STandard tools 2.12 (baza bez bibliotek

w C:\EDIABAS/ECU/ (od 500 do 2500 plików)

C:\EC-APPS\INPA\ CFGDAT\ modele samochodów widoczne na pulpicie inpa pliki np E39.eng (zapis jest w pliku INPA.ini u ciebie jest czysty)

C:\EC-APPS\INPA\SGDAT\ pliki ipo (od 500 do 2500 plików)

ale nawet jak sobie zainstalujesz prawidłowo inpe to i tak nie będzie działać EDIABAS z ELM327 interfejsem

do e39 kup za 50zł interfejs K-line do BMW i dopiero będzie działać z INPA (EDIABAS to program pośredniczący między interfejsem a samochodem)

a INPA to obraz graficzny tego połączenia )

(jak nie masz e39.eng w menu to napisz do mnie podeśle CI )

windows 10 chodzi tak samo ja w każdym windows tylko interfejs w rejestrze serial trzeba uzupełnić z pliku reg)

Opublikowano
Po pierwsze to nie jest zainstalowana całkowicie inpa

zainstalowałeś tylko STandard tools 2.12 (baza bez bibliotek

w C:\EDIABAS/ECU/ (od 500 do 2500 plików)

C:\EC-APPS\INPA\ CFGDAT\ modele samochodów widoczne na pulpicie inpa pliki np E39.eng (zapis jest w pliku INPA.ini u ciebie jest czysty)

C:\EC-APPS\INPA\SGDAT\ pliki ipo (od 500 do 2500 plików)

ale nawet jak sobie zainstalujesz prawidłowo inpe to i tak nie będzie działać EDIABAS z ELM327 interfejsem

do e39 kup za 50zł interfejs K-line do BMW i dopiero będzie działać z INPA (EDIABAS to program pośredniczący między interfejsem a samochodem)

a INPA to obraz graficzny tego połączenia )

(jak nie masz e39.eng w menu to napisz do mnie podeśle CI )

windows 10 chodzi tak samo ja w każdym windows tylko interfejs w rejestrze serial trzeba uzupełnić z pliku reg)

Zainstalowałem ostatnio na nowo inpę z innego poradnika, teraz po polsku wyświetla wszystko, są już modele do wyboru, wszystko jak tutaj:

http://s1.fotowrzut.pl/LUE8UAO2OU/1.jpg

i mam taki interfejs z taką przejściówką:

http://i.ebayimg.com/00/s/NTkyWDYwMQ==/z/EH0AAOxy0bRTFPbW/$_35.GIF

Ale nadal nie łączy się z samochodem (w sumie nie dziwię się po tym co napisałeś)

Więc w ogóle nic w BMW nie zrobię z takim interfejsem? Nawet z innym oprogramowaniem?

///TDS Power
Opublikowano (edytowane)
Pa soft to całkowicie osobny interfejs z dedykowanym do niego programem

Aha... :duh: Dzięki Wam za odpowiedzi, a wiesz może jeszcze czy INPĄ mogę sprawdzić jakie odległości wykrywają czujniki cofania i sprawdzić który z ich nie działa prawidłowo? Czy NCSem mogę zakodować moduł świateł?

Edytowane przez roochacz
///TDS Power
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kupiłem interfejs pod inpę od viakena za 50zł i nadal nie mogę się połączyć, polecicie jakiś dobry tutorial z instalacją na którym będzie działać ten interfejs? Wielu poradników próbowałem i nic.

Dodam też że na dołączonej na płycie do interfejsu wcale nie ma żadnego setup.exe jak to jest napisane w instrukcji, ale są za to sterowniki i spolszczenie.

fciyr+

///TDS Power

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.