Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupilem e30 z silnikiem 2.4d jak kazdy wie jest to stary mul. chcialbym przejsc na silnik m20b20 lub cos nowszego m52b25, jaka konfiguracjabyła by najkorzystniejsza ?

co w takim razie trzeba wymienic ? jakie silniki podejda ? wiadomo, zegary, chłodnice czy bak, jak i wiazke trzeba wymienic , jednak chcialbym sie dowiedziec od zawodowców co jak i gdzie,

Opublikowano

jak będziesz zmieniał na M20 to jak będziesz miał silnik z osprzętem i wiązką oraz licznik i wydech to nawet baku nie będziesz musiał zmieniać, tylko pompę zamontujesz i ją podłączysz poprzez przekaźnik. Tylko musisz mieć M20B25 bo 2.0 lepiej od 2.4TD nie idzie.

Tak na marginesie to może Ci turbina nie "dmucha" bo jeździłem zdrowym 2.4TD i gdyby nie ten denerwujący mnie klekot na wolnych to bardzo przyjemnie się tym podróżowało, można też zamontować większą turbosprężarkę.

M50 M52 to już wyższa szkoła jazdy, nie będę pisał bo już pełno tematów na tym forum jest, ale powiem Ci tylko tyle- drogo...

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marcin, kolega ma 324d czyli coś koło 88 kuni wiec szału nie robi...najprościej m20b25 ale dorwać zdrowy mocny silnik to cud a jak się znajdzie to już nikt za 500 złotych nie oodaje. Przy oryginalnych silnikach z m20 to musisz wymienić skrzynie, dyfer, zrobić instalacją pod pompę paliwa. Jak kupisz jakąś starą zajechaną na dawce to bedziesz miał najłatwiej.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.